همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید در جامعه یک نهضت قرآنی شکل بگیرد تا بیش از 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، اظهار کرد: خبرگزاری ایکنا می‌تواند در تحقق این خواسته معظم‌له تأثیر‌گذار باشد و نقش خوبی را ایفا کند.

سید محمد حسینی

سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، 3 آبان‌ماه، در حاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در ‌‌‌‌پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) درباره اهمیت وجود خبرگزاری‌های تخصصی در حوزه دین گفت: وجود چنین خبرگزاری‌ها و رسانه‌هایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اینکه ما دارای نظامی اسلامی هستیم وجود خبرگزاری‌های تخصصی در حوزه دین از جمله خبرگزاری قرآنی برای توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی اسلامی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید در جامعه یک نهضت قرآنی شکل بگیرد تا در کشور بیش از 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، اظهار کرد: خبرگزاری ایکنا می‌تواند در تحقق این خواسته معظم‌له تأثیر‌گذار باشد و نقش خوبی را ایفا کند.

یادآور می‌شود، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها روز گذشته، سوم آبان‌ماه، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه و با شعار جهاد اقتصادی، توسعه کیفی، تهذیب رسانه در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز شد و تا 10 آبان‌ماه ادامه دارد. 

کد خبر 149515
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز