یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس قبل از بازی با نفت تهران با هیجان خاصی از ایجاد تغییر در کادر فنی صحبت کرد.

پرسپولیس

او در صحبت‌های خود با صراحت اعلام کرد که متخصص گرفتن تصمیمات ناگهانی است و حتی اگر حمید استیلی را کنار بگذارد، به اندازه کافی روی جایگزین‌های او فکر کرده است. پرسپولیس حالا غرق در بحران است و جالب اینجاست که رویانیان در این شرایط تغییر موضع داده است. او که مدعی شده بود پرونده چند مربی را برای جایگزینی استیلی بررسی کرده، بعد از جلسه روز شنبه هیأت‌مدیره پرسپولیس گفت: «کنار گذاشتن استیلی کاری ندارد ولی مهم این است که چه کسی را به‌عنوان جایگزین انتخاب کنیم.» گویا مسئولان پرسپولیس به نوعی دچار سردرگمی شده‌اند و هنوز به این نتیجه نرسیده‌اند که چه تصمیمی در مورد استیلی بگیرند. آنها از تصمیم خود برای اخراج استیلی به‌طور موقت منصرف شده‌اند و قرار است این مربی در بازی با داماش هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. البته اخبار پشت پرده حاکی از آن است که مسئولان پرسپولیس در حال مذاکره با چند مربی اروپایی هستند و به این دلیل در برکناری استیلی تردید دارند که هنوز با گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند. در این بین یک سؤال مهم وجود دارد، اینکه چرا استیلی بعد از تحملاین همه انتقاد و در شرایطی که هواداران علاقه‌ای به ادامه فعالیت او ندارند قرص و محکم سر جای خود ایستاده و استعفا نمی‌‌کند. محمد پنجعلی یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس هم بحث تغییر کادر فنی را منتفی دانسته و با تغییر 180 درجه‌ای مواضعش می‌گوید: «من پیش‌از این درباره جایگزینی فرد دیگری به جای استیلی پیشنهادهایی داده بودم که در هیأت‌مدیره مطرح شد ولی اکنون تصمیم هیأت‌مدیره بر این است که با قاطعیت از کادر فنی تیم حمایت شود. حمید از خود ماست و بازیکن قدیمی این تیم بوده و اکنون من هم به همراه سایر اعضای هیأت‌مدیره از او حمایت می‌کنم.»

کنایه به کاشانی

رویانیان در یک ماه اخیر اظهارنظری در مورد کادر مدیریتی سابق پرسپولیس نداشته ولی در جدیدترین مصاحبه‌خود اعلام کرده که مشکل پرسپولیس به ابتدای فصل برمی‌گردد. حرف‌های او شاید کنایه‌ای به حبیب کاشانی باشد. رویانیان می‌گوید: «واقعیت این است که امسال پرسپولیس بد بسته شده و بازیکنان هماهنگ، منسجم و قوی در آن نیست. به‌نظر من اشکال از اساس به تیم وارد است و به قول معروف خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج. من یک ماه است به پرسپولیس آمده‌ام و این اشکالات وارده بر این تیم قبلا وجود داشته است. می‌خواهیم به یک آسیب‌شناسی درست برسیم
تا هر جا که مشکل بود، آن را برطرف کنیم. اگر این مشکل با مدیرعامل بود، من باید بروم و می‌روم. اگر مشکل بازیکن یا مربی بود، باید آنها بروند.»

چالش کریمی و پنجعلی

محمد پنجعلی یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس در یک هفته اخیر به اندازه کافی سوژه در اختیار رسانه‌ها قرار داد. او بارها گفت که استیلی باید از پرسپولیس برود تا دایی بیاید و حتی خودش با سرمربی راه‌آهن تماس گرفت. این موضوع اما خشم علی کریمی کاپیتان پرسپولیس را به همراه داشت تا او در اظهاراتی جنجالی بگوید: «پرسپولیس با بودن پنجعلی احتیاجی به دشمن ندارد.» اما پنجعلی در مورد حرف‌های کریمی می‌گوید: «به کریمی احترام می‌گذارم چرا که او بازیکن بزرگی است و حق دارد از وضعیت تیم ناراحت باشد. او برای من همیشه کریمی است.»رویانیان اما در مورد حرف‌های پنجعلی و کریمی می‌گوید: «با صراحت اعلام می‌کنم پنجعلی نظر خود را گفته و به او تذکر دادیم تا دیگر صحبت نکند اما کریمی هم باید به‌عنوان یک ستاره جلوی احساسات خود را بگیرد، چرا که پرسپولیس مدیر دارد. پنجعلی در اظهارنظر خود اشتباه کرده اما کریمی هم باید به‌عنوان بازیکنی که در سطح جهان معروف است، با طمانینه و وقار صحبت کند.»

ادامه می‌دهم

استیلی درخصوص جلسه شنبه‌شب با رویانیان و علی پروین می‌گوید: «جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم و درباره مسائل مختلف و‌ روز پرسپولیس به گفت‌وگو پرداختیم. قرار شد از من حمایت کامل شود تا بتوانم کارم را ادامه دهم. مطمئن باشید با تمام قوا سعی خواهم کرد پرسپولیس نتایج بهتری نسبت به گذشته بگیرد. تا روزی که در این تیم افتخار سرمربیگری را داشته باشم، با تمام قوا کار خودم را انجام می‌دهم و به هیچ عنوان کوتاهی نمی‌کنم.»

کد خبر 149254
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز