همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد با اشاره به عملیات اجرایی اسکیت پارک در این اراضی به عنوان بزرگ‌ترین اسکیت پارک خاورمیانه، از افتتاح این پروژه در آینده نزدیک خبر داد

اسکیت

به گزارش تهران سما، مهندس بهنام اتابکی با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه گفت: اسکیت پارک به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اراضی عباس آباد است که درحال حاضر مجموعه این فضا آماده است و سایر مراحل اجرایی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه افزود: ساختمان اسیکت پارک، فضایی است که از این پروژه باقی مانده و با توجه به شرایط خاص آن، تکمیل ساختمان و جزئیات داخلی در حال انجام است.

اتابکی در ادامه خاطر نشان کرد: با تکمیل ساختمان اسکیت پارک که به شکل خاصی طراحی شده است، این پروژه از اراضی عباس آباد به پایان می‌رسد و امیدواریم در آینده نزدیک اسکیت پارک در اراضی عباس آباد افتتاح شود.

به گفته وی اسکیت پارک منطقه ویژه شهری عباس آباد به عنوان بزرگ‌ترین اسکیت پارک خاورمیانه در جوار اتوبان‌های شهید همت و شهید مدرس در حال احداث است.

اتابکی تصریح کرد: به دلیل تخصصی بودن این پروژه، در ساخت چنین محیطی از دانش و تجربه تکنسین‌هایی از کشور آلمان استفاده شده و کار مونتاژ قطعات پیش ساخته و با کیفیت، نیز توسط این گروه از متخصصان صورت می‌گیرد.

کد خبر 148767
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز