همشهری آنلاین: رییس‌جمهور با اشاره به ادعای کذب اخیر آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: ملت ایران را متهم به تروریسم می‌کنند، در صورتی که ترور مربوط به انسان‌های بی‌فرهنگ است.

محمود احمدی‌نژاد با بیان این مطلب، افزود: ملت ایران ملت بافرهنگی است و احتیاج به ترور ندارد و ترور کار شماهاست.

به گزارش ایسنا، رییس‌جمهور با بیان این‌که در حال حاضر وضعیتی که در دنیا حاکم است، شایسته انسان و انسانیت نیست، با انتقاد از وضعیت اخیر جهان گفت: این وضع نمی‌گذارد که انسان‌ها بزرگ شوند و هیچ کس از این وضع راضی نیست.

وی با اشاره به دیدارهای خود با گروه‌های مختلف آمریکا در جریان سفر اخیرش به نیویورک جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در دیدارهایی که با آنها داشتیم متوجه شدیم که آنها نیز از وضعیت موجود جهان ناراضی هستند، همه از این وضعیت ناراضی هستند و به دنبال تغییر هستند و اگر راه درست و حقیقت به درستی معرفی شود، همه آن را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به حاکمیت استکبارگران در چند صد سال اخیر اظهار داشت: آنها با بلاهایی که بر سر بشریت آوردند، روی تمام بدکاران و زشت‌کاران تاریخ را سفید کرده‌اند، آنها امروز به بن‌بست رسیده‌اند و وقتی می‌بینند پرچمی در جهان بلند شده است که حاوی فرهنگ و اندیشه ملت ایران است، روحیه انقلاب ملت ایران است این موضوع برای آنها سخت است و طراحی می‌کنند که آن را مورد هجمه قرار دهند.

وی یادآور شد : بر این اساس یک روز جنگ تحمیلی ، یک روز دیگر محاصره و تحریم اقتصادی و روز دیگر فشار سیاسی وارد می‌کنند و هر روز یک جوسازی ایجاد می‌کنند.

احمدی‌نژاد با اشاره به جوسازی‌های غربی‌ها علیه ملت ایران و متهم کردن ملت ایران به تروریست گفت: ملت ایران را متهم به ترور می‌کنند، در صورتی که ترور مربوط به انسان‌های بی‌فرهنگ است، ملت ایران ملتی با فرهنگ است و احتیاجی به ترور ندارد و ترور کار شماهاست.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: تمام این فشارها برای این است که ما خودمان را پیدا نکنیم و پیشرفت نکنیم.

کد خبر 148584
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز