گروه شهری: شهردار تهران با اشاره به منازعه سازی گروهی که با نظام دشمنی دارند گفت:

چندی پیش شایعه کرده بودند که در برج میلاد، بستنی طلا می‌فروشند، این موضوع از اساس کذب است و این پذیرفتنی نیست که در جایی عده‌ای بستنی طلای چند صد هزار تومانی بخورند و در نقطه‌ای دیگر کسی توان خرید نان نداشته باشد. همان‌هایی که با اساس نظام و انقلاب دشمنی دارند به این موضوعات دامن می‌زنند. دکتر محمد باقر قالیباف که در دومین آیین تجلیل از ماندگاران بازار و اصناف در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما سخن می‌گفت با بیان این مطلب، به فرازهایی از سخنان امام ‌(ره) اشاره کرد و گفت:

حضرت‌امام‌(ره) در سال1360 در دیداری که با بازاریان، صنعتگران و بخشی از مسئولان داشتند تأکید کرده بودند که انقلاب و حادثه عظیمی اتفاق افتاده که باید همه برای پیشبرد نظام اسلامی تلاش کنیم، به وظایف خود عمل کرده و مشکلات مردم را حل و فصل و نیازها را بر طرف کنیم. وی خطاب به بازاریان و اصناف گفت: حضرت‌علی(ع) که در مسند حکومت بودند وقتی وارد بازار می‌شدند حرفشان به بازاریان و تجار این بود که اول فقه بیاموزید بعد تجارت کنید. شهردار تهران به گذشت 6ماه از سال و در حاشیه قرار گرفتن جهاد اقتصادی در کنار بحث‌های سیاسی بی‌ربط و چالش‌های بی‌مورد سیاسی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب هم همین را می‌خواهند و دوست دارند ما از جبهه اصلی غافل شویم و این نگرانی وجود دارد که این اتفاق بیفتد.

شهردار تهران با اشاره به رخ دادن فساد مالی اخیر 3هزار میلیارد تومانی گفت: در این شکی نیست که این موضوع حتما باید پیگیری شود و برخورد صورت گیرد اما بعضی وقت‌ها آنقدر به موضوعات دامن می‌زنند که از اصل خارج و به جای اینکه به‌عنوان یک موضوع واقعی و قضایی دنبال شود با آن یک رفتار احساسی سیاسی می‌شود که این ممکن است خواست بعضی‌ها باشد.

کد خبر 148326
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز