همشهری‌آنلاین: مشترکین تلفن همراه که مبلغ قبض آن‌ها بیش از 500 هزار ریال بوده و تلفنشان قطع بدهی شده است؛ جهت پرداخت مبلغ بدهی به‌صورت تقسیط (بدون ارائه چک یا سفته) می‌توانند به مراکز تلفن ثابت (تهران) و ادارات مشترکین (سایر استان‌ها) مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، پس از پرداخت نخستین قبض تقسیط و واریز مبلغ به حساب شرکت ارتباطات سیار ایران، تلفن مذکور به‌صورت خودکار (بدون نیاز به مراجعه) وصل می‌شود.

مشترکین تلفن همراه باید پس از دریافت قبوض، اقساط را براساس تاریخ مندرج برروی قبض و بدون تاخیر پرداخت کنند.

درصورت عدم حضور مشترک، بستگان درجه اول ایشان می‌توانند جهت تقسیط با مراجعه به مراکز تلفن ثابت (تهران) و ادارات مشترکین (سایر استان‌ها) و تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم ( اصل و تصویر شناسنامه) مراجعه‌کننده (پدر ، خواهر، برادر، مادر، همسر، فرزند) اقدام کنند.

با انجام تقسیط، آبونمان سرویس‌های ویژه دربرگیرنده نیز شامل اینترنت، MMS، محدودیت مکالمه، فکس، دیتا، رومینگ، و... قطع شده و مشترکین مربوطه درصورت نیاز پس از اتمام اقساط باید مجددا نسبت به فعال‌سازی سرویس‌های مربوطه اقدام کنند.

اما با توجه به اینکه هر مشترک در طول سال تنها یکبار مجاز به تقسیط است، لذا درصورت اعمال شرایط تقسیط و عدم رضایت مشترک، سابقه برای مشترک منظور خواهد شد.

ترتیب پرداخت اقساط در سررسیدهای تعیین شده الزامی است، در غیر اینصورت مراحل تقسیط متوقف و ارتباط همراه قطع می‌شود.

درصورتی که مشترک یکی از اقساط را در مهلت مقرر پرداخت نکند، تلفن همراه مربوطه به علت عدم پرداخت قسط قطع گردیده و با پرداخت قبض مورد نظر و به شرط وصول مبلغ بصورت خودکار مجددا وصل خواهد شد.

هم‌چنین درصورتی که مشترک برای بار دوم قسط تلفن همراه را به موقع پرداخت نکند، مشمول قطع تسویه حساب شده و در این حالت برای وصل مجدد نیاز به پرداخت کلیه اقساط بصورت یکی است.

از طرفی سیم‌کارت‌هایی که تقسیط می‌شوند برای سیم‌کارت‌های 0910 تا سقف 20 هزار تومان و برای 0912 تا سقف 30 هزار تومان قطعی میان دوره نیز محاسبه می‌شود و این طور نیست که هر خطی که پرداخت بدهی آن به صورت قسطی شد، دیگر قطعی میان‌دوره برایش محاسبه نشود.

کد خبر 148092
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز