گروه حوادث: 4 مددکار کمپ ترک اعتیاد به اتهام ضرب‌وشتم جوان شیشه‌ای بازداشت شدند.

 اول مهرماه سال‌جاری بازپرس شهریاری کشیک قتل، در جریان مرگ مرموز پسر 30‌ساله‌ای قرار گرفت آثار ضرب و شتم روی بدن او دیده می‌شد و مسئولان بیمارستان اطلاع داده‌بودند که قربانی در اثر ضرب‌وشتم و ضربه به سرش به‌کام مرگ فرورفته است.
با توجه به مرموز بودن مرگ پسر جوان بررسی‌های پلیسی و قضایی آغاز شد. در نخستین مرحله از بررسی‌ها برادر قربانی گفت: برادرم مدت‌ها بود که در دام اعتیاد به شیشه گرفتار شده بود. حتی مدتی هم در کمپ بستری بود اما نتوانست ترک کند.

روز حادثه در خانه بود و باز هم شیشه کشید. پس از آن با کمپ تماس گرفتم و از آنها خواستم که به‌دنبال برادرم بیایند و او را با خود ببرند. وی افزود: روز حادثه برادرم خیلی شیشه کشیده بود و حالت عادی نداشت. همه ما را با چاقو تهدید می‌کرد و ما خیلی ترسیده بودیم. آن روز 4‌مددکار کمپ به‌دنبال برادرم آمدند و او را سوار بر خودرو کردند تا به کمپ ببرند اما بعدا شنیدیم که در بین راه برادرم با چاقو آنها را تهدید می‌کند و بعد از اینکه به زمین‌می‌خورد مددکاران او را به بیمارستان می‌رسانند.

پس از اظهارات برادر قربانی خانواده وی به دادسرای جنایی مراجعه کردند و به طرح شکایت از مددکاران پرداختند و مدعی شدند که آنها باعث مرگ پسرشان شده‌اند.این در حالی است که بازپرس شهریاری پرونده را به پزشکی‌قانونی فرستاد تا علت مرگ قربانی مشخص شود. پزشکان اعلام کردند که او در اثر ضرب‌وشتم به کام مرگ فرورفته و بازپرس جنایی دستور احضار 4‌مددکار کمپ را صادر کرد. آنها روز گذشته در شعبه اول دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و خود را بی‌گناه دانستند.

یکی از آنها گفت: آن روز برادر قربانی با کمپ تماس گرفت و ما به مقابل در خانه آنها رفتیم تا او را برای ترک به کمپ ببریم. برادرش می‌گفت خیلی شیشه کشیده و حالت عادی ندارد. وقتی قربانی سوار برخودرو شد چاقویی از جیبش در آورد و به سمت ما گرفت. حالت عادی نداشت و مرتب خود را به در می‌کوبید. وقتی از خودرو پیاده شد ناگهان پایش لیز خورد و سرش به جدول خورد. ما فقط سعی داشتیم او را آرام کنیم و اصلا اتهام ضرب‌وشتم را قبول نداریم.

به گزارش خبرنگار همشهری، بازپرس جنایی برای هر 4 پسر جوان به اتهام ضرب و شتم قرار قانونی صادر کرد و آنها روانه بازداشتگاه شدند. تحقیقات درباره مرگ مرموز جوان شیشه‌ای ادامه دارد تا زوایای پنهان این پرونده آشکار شود.

کد خبر 147964
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز