سما: معاون عمرانی استانداری تهران با پذیرش اشتباه خود اعلام کرد که تصورش بر این بوده که یارانه بلیت مترو و اتوبوسرانی تهران پرداخت شده است.

محمدرضا محمودی که پیش از این عنوان کرده بود 95 میلیارد تومان یارانه بلیت مترو و اتوبوسرانی تهران از سوی دولت پرداخت شده، تایید کرد که دولت هنوز هیچ یارانه‌ای به حمل‌ونقل عمومی تهران اختصاص نداده و اطلاعات ارائه شده از سوی وی به رسانه‌ها صحیح نبوده است.

وی در توضیح اینکه چرا چنین اشتباهی رخ داده، گفت: ما سی‌ام شهریور از سوی وزارت کشور مکاتبه‌ای با خزانه کشور انجام دادیم تا یارانه بلیت مترو و اتوبوسرانی تهران پرداخت شود و تصور می‌کردیم که همزمان با ارائه نامه به خزانه، بلافاصله یارانه هم پرداخت می‌شود. محمودی با اشاره به اینکه برخلاف تصور ما خزانه کشور این یارانه را پرداخت نکرده، افزود: در نهایت تصور این بود که خزانه یک‌هفته‌ای یارانه بلیت مترو و اتوبوسرانی تهران را پرداخت می‌کند اما مردم خیالشان راحت باشد که این پول حتما به حساب شهرداری تهران واریز خواهد شد. وی در پاسخ به این پرسش که چرا وقتی هنوز پولی پرداخت نشده تا این میزان اصرار داشتید که شهرداری تهران آن را دریافت کرده، اعلام کرد: درست است که پول به حساب شهرداری تهران نیامده اما به هر حال ما پرداخت کرده‌ایم.

محمودی در پاسخ به خبرنگار تهران سما که پرسید متوجه منظورتان نمی‌شوم، شما از یک طرف می‌گویید می‌پذیرید پولی پرداخت نشده اما از طرف دیگر باز تکرار می‌کنید ما پرداخت کرده ایم، تاکید کرد: مهم این است که وزارت کشور موافقت کرد که یارانه‌ها پرداخت شود. گفتنی است 2 روز پیش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اطلاعیه‌ای صادر و طی آن با اعلام شماره حساب رسمی متروی تهران تاکید کرده بود که اصرار برخی مسئولان مبنی بر پرداخت یارانه بلیت مترو و اتوبوسرانی تهران صحت ندارد.

کد خبر 147674
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز