دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: بهای گاز مصرفی مشترکان افزایش نیافته است و در فصل سرما نیز با قیمت پارسال در فصل سرد محاسبه می‌شود.

شرکت گاز ایران

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها نرخ جدیدی اعلام نکند، بهای گاز مصرفی مشترکان بر اساس ضوابط و نرخ‌های پارسال محاسبه خواهد شد.

مجید بوجارزاده با تاکید بر اینکه هیچگونه برنامه‌ای برای افزایش بهای گاز مصرفی مشترکان به شرکت ملی گاز ایران اعلام نشده است، افزود: میانگین بهای گاز مصرفی مشترکان، همانند پارسال 70 تومان برای هر متر مکعب خواهد بود.

وی در عین حال با اشاره به تعیین الگوی مصرف برای مناطق مختلف به ویژه مناطق سردسیر اظهار داشت: بهای گاز مصرفی مشترکان در این مناطق بر اساس ضوابط و الگوی تعیین شده پارسال محاسبه می‌شود.

این مقام مسئول افزود: بر اساس تعریف شرکت ملی گاز ایران فصل سرما شش ماه است که براساس اقلیم در برخی استان‌ها از اول آبان و برای برخی دیگر از 15 آبان آغاز می‌شود.

بنابر اعلام شرکت ملی گاز ایران دیروز - یکشنبه 10 مهر - در بخش خانگی، تجاری،‌ نیروگاه‌ها و صنایع 369 میلیون متر مکعب گاز مصرف شد که در مقایسه با روز مشابه پارسال 43 میلیون متر مکعب افزایش نشان می‌دهد.

شرکت ملی گاز ایران از مشترکان در سراسر کشور خواست با مصرف بهینه و استفاده از وسایل گاز سوز استاندارد ضمن حفظ ایمنی این شرکت را در خدمات رسانی بهتر یاری دهند.

البته در یک سال اخیر آمار مشترکان هم افزایش یافته است.

کد خبر 147389
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز