مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: لباس‌هایمان خیلی راحت است اما گاهی در مبارزه ممکن است مقنعه روی صورت‌مان بیفتد و اگر بخواهیم درستش کنیم، داور به ما اخطار می‌دهد.

ووشو

به گزارش برنا، الهه منصوریان و خواهرش شهربانو منصوریان اهل سمیرم هستند و عضو تیم ملی ووشو بانوان ایران؛الهه 21 ساله (وزن -48)و شهربانو 24 ساله در (وزن -70)در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

الهه خواهرش را امید طلای تیم ملی ووشو بانوان عنوان می‌کند و می‌گوید: خواهرم با قد 180 سانتی متر و آمادگی جسمانی خوب،از امیدهای تیم برای کسب مدال طلاست و اولین باری است که در مسابقات شرکت خواهد کرد.

الهه منصوریان دارنده مدال برنز رقابت‌های ووشوی بانوان بازی‌های آسیایی گوانگجو 6 سال است که در تیم ملی ووشو فعالیت می‌کند توضیح می‌دهد: در مسابقات جام جهانی 2009 در کانادا مدال نقره کسب کردم.در بازی‌های آسیایی گوانجو هم تجربیات خوبی به دست آورده و رقیب‌هایم را خوب می شناسم. تمرینات خوبی کنار مربی‌های ایرانی و خارجی داشتیم و با اینکه 5 روز به مسابقات مانده اما آمادگی صد در صد داریم.

منصوریان ووشوکار وزن 48- کیلوگرم کشورمان حریف‌های اصلی اش را از کشورهای چین و ویتنام برشمرد و گفت:شناخت خوبی نسبت به حریفانم دارم و مربی‌ها آنالیزهای خاصی در مورد حریفان به ما دادند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات برون مرزی با پوشش خود دچار مشکل شده است یا خیر به خبرنگار برنا گفت:در تمرین‌ها هم لباس مسابقات را بر تن داریم و عادت کردیم.

لباس‌هایمان خیلی راحت است اما گاهی در مبارزه ممکن است مقنعه روی صورت‌مان بیفتد و اگر بخواهیم درستش کنیم، داور به ما اخطار می‌دهد؛برخی اوقات به خاطر پوشش‌مان بعضی اخطارها و کسر امتیازها را می‌گیریم؛چون ایران در ووشو جزء کشورهای برتر است، فدراسیون بین المللی ووشو از بابت پوشش، تا به حال اشکالی از ما نگرفته است.

کد خبر 147220
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز