همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های ووشوی بین‌المللی اوراسیا تیم جوانان ایران با کسب 8 مدال رنگارنگ به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

wosho

به گزارش مهر، این رقابت‌ها را از روز یکشنبه (12 تیر) با حضور 5 تیم از کشورهای ایران ، آذربایجان و روسیه در سالن "هوسان المپیک" شهر باکو آغاز شده بود که در نهایت صبح روز سه‌شنبه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

تیم ملی ووشوی جوانان ایران که به منظور کسب آمادگی جهت حضور در ششمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا در تورنمنت بین‌المللی آذربایجان شرکت کرده بود، در نهایت با کسب پنج طلا، یک نقره و یک برنز عنوان نخست را به خود اختصاص داد. تیم‌های آذربایجان و روسیه هم عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در روز پایانی این مسابقات و در بخش ساندا در فینال وزن 52- کیلوگرم، "رضا سبحانی" با برتری مقابل نماینده روسیه به مدال طلا رسید. در فینال وزن 56- کیلوگرم "علیرضا بختیاری" با مغلوب کردن نماینده آذربایجان صاحب مدال طلا شد. در دیدار نهایی وزن 65- کیلوگرم "عباس شیخی" با پیروزی مقابل نماینده ترکمنستان به مدال طلا رسید.

در مبارزه نهایی وزن 70-"سید مجید موسوی‌فرد" با شکست دادن سانداکار روسیه صاحب مدال طلا شد. ضمن این که در وزن 80- کیلوگرم "حسن یوسفی" مقابل نماینده روسیه شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. در رقابت‌های تالو "فرشید اسدیان"، تنها نماینده کشورمان در این بخش در فرم "تای چی جین" صاحب مدال طلا شد. پیش از این و در روز دوشنبه محسن سوری در وزن 60- کیلوگرم به مدال برنز رسیده بود.

کد خبر 139594
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز