مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت:

park

سرانه فضای سبز درون‌شهری تا پایان سال‌جاری به13.5 متر مربع می‌رسد و تا پایان سال‌93 این سرانه به 15‌متر‌مربع افزایش می‌یابد. مختاری در مراسم افتتاح بوستان بانوان نرگس در منطقه‌18 با بیان اینکه شهر تهران طی 2دهه گذشته از توسعه مطلوبی در امر خدمات شهری برخوردار شده و مدیریت شهری تاکنون توانسته به نحو مطلوب به اجرای وظایف خود پرداخته و خیلی از مشکلات شهری را مرتفع سازد، اظهار کرد:

خوشبختانه تاکنون اقداماتی که در مورد توسعه فضای سبز سطح شهر به انجام رسیده مورد اقبال عمومی قرار گرفته اما نسبت به اهداف پیش‌بینی شده برای سال1404 هم‌اکنون با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم که با تلاش دکتر قالیباف امیدواریم هر چه سریع‌تر مرتفع شود. مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران تصریح کرد:

البته تهران با این میزان جمعیت و حجم آلودگی محیط‌زیست نیازمند افزایش سرانه فضای سبز بوده و در این خصوص تاکنون هزار و 763‌بوستان بهسازی و احداث شده و همچنین بیش از 32هزار هکتار جنگل کاری پیرامون شهر تهران صورت گرفته است.
در ادامه جلسه، مداحی، شهردار منطقه‌18 نیز گفت: خداوند را شاکرم که بزرگ‌ترین پروژه فرهنگی- ورزشی به دستور شهردار تهران در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 147207
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز