همشهری آنلاین: رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان دلایل دلخوری امیدوار رضایی که منجر به انتشار نامه آماداگی استعفای وی شد گفت: وی صحبت کردم و قرار شد در نشست هیئت مدیره نیز حضور داشته باشد. بحث استعفای ایشان هم منتفی شده است.

رضایی امیدوار

احمد رسولی نژاد در گفتگو با مهر ضمن اشاره به استعفای امیدواررضایی که صبح امروز ( 5 مهر) در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته بود گفت: ظهر امروز امیدوار رضایی را در مجلس دیدم و با وی صحبت کردم. دلخوری او از برنامه 90 شب گذشته بود و به بنده گفت که باید شان افراد را در برنامه‌های تلویزیونی در نظر گرفت.

 رسولی نژاد ادامه داد: آقای امیدواررضایی به این موضوع اشاره کرد که 16 سال نماینده مجلس بوده و برای مطرح شدن نیازی به حضور در هیئت مدیره استقلال ندارد. ایشان اعتقاد دارد این موضوع در شهرهای کوچک نتیجه عکس دارد چرا که ذهنیت اینطور است که می‌گویند وی به جای توجه به مشکلات حوزه انتخابی خود درگیر امور فوتبال است.

 رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه استعفای امیدواررضایی منتفی است گفت: من به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه وظیفه‌ام این بود که از ایشان دلجویی کنم و به او گفتم که حضورش در هیئت مدیره ضروری است و شخصیتش در هیئت مدیره استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

 رسولی نژاد خاطرنشان کرد: قرار شد عصر امروز در نشست اعضای هیئت مدیره آقای امیدوار رضایی نیز حضور داشته باشند و بحث هایی که امروز در مورد استعفای ایشان مطرح شد منتفی است.

کد خبر 146835
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز