مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت محدوده طرح زوج و فرد بیشتر نخواهد شد.

ahmadimoghadam

  سردار اسناعیل احمدی مقدم در حاشیه گشایشی دهمین نمایشگاه تجهیزات و لاوزم انتظامی، ایمنی و امنیتی گفت:" محدوده طرح زوج و فرد به اندازه کافی گسترده است و بیش از این موجب اختلال در زندگی روزمره مردم می‌شود."

او افزود:" این روش 20 ـ 30 سال پیش در کشورهای توسعه یافته اجرا می‌شد و امروزه در هیچ جای دنیا اجرا نمی‌شود. مروزه می‌توان با پایش تصویری ورودی و خروجی راه‌ها و همچنین دریافت هزینه و بکارگیری روش‌های نوین طرح زوج و فرد را محدود کرد، گر اراده کنیم می‌توانیم در یک برنامه پنج‌ساله الگوی مصرف خودرو را در تهران بهبود ببخشیم".

  

احمدی مقدم با بیان این‌که در حال حاضر اجرای طرح زوج و فرد سبب شده برخی دو خودرو تهیه کنند و در روزهای فرد با پلاک فرد و در روزهای زوج با پلاک زوج تردد کنند، گفت:" این مسئله (اجرای طرح زوج و فرد) موجب پدید آمدن این مشکل شده است و این مسئله باید مدیریت شود".

دهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات ایمنی، انتظامی و امنیتی پلیس که با حضور 223 شرکت داخلی و خارجی در مصلی بزرگ تهران برگزار شده است از چهارم تا هفتم مهرماه برای بازدید عموم در هشت رشته تخصصی مخابرات، ترافیک، امداد ونجات، لباس و تجهیزات پلیسی، آموزش و تسهیلات و ادوات پلیسی برای عموم آزاد است.

 

کد خبر 146678
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز