یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اگر از خواننده‌های ثابت کتاب‌های «ذبیح الله منصوری» بوده‌اید و داستان و تاریخ را با زبانی روان تجربه کرده‌اید، کتاب خواندنی «در جستجوی خوشبختی» را از دست ندهید

seek

نویسنده در این کتاب بسیار قابل توجه، ‌تاریخ تکامل انسان را بیان کرده و سعی داشته تا آن را با سبک و نگاه جدید خود به نگارش درآورد. خواننده پس از خواندن این کتاب به طور ناخودآگاه می‌آموزد که به هیچ چیز خُرده نگیرد.

این نویسنده آمریکایی نگاهی بسیار جزئی و دقیق به تاریخ تمدن انسان و آنچه در تاریخ در حیطه شکل‌گیری تمدن و تکنولوژی برای بشر رخ داده، داشته است و به گونه‌ای داستان‌واره نشان داده که بشر چگونه به زندگی امروزش دست یافته است.

در این کتاب زندگی درباریان انگلیس و عادات عجیب و غریب و گاه باورنکردنی آنان، تاریخ تمدن انسان به شکلی کاملا تازه و ابتکاری و با زبانی بسیار شیرین و گاه با طنز نوشته شده که خواننده را به دنبال خود می کشد.

از «علی ایثاری‌کسمایی» متولد 1325 بیش از 25 کتاب از جمله: درسایه آفتاب تابان، از استالین تا یلتسین، رسمی و محرمانه (خاطرات ادگارهوور، رییس اف بی آی)، پارک ژوراسیک، فتح اورست و ... منتشر شده است.

کتاب «در جستجوی خوشبختی» نوشته بیل برایسون، ترجمه علی ایثاری‌کسمایی در 528 صفحه و قیمت 11000 تومان به وسیله نشر آموت منتشر شده است.

کد خبر 146625
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز