چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام حج عمره و عتبات دانشگاهیان سال 90 از 5 مهر ماه خبر داد و گفت: ثبت نام عمره و عتبات دانشگاهیان تا 20 مهر ماه ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد فقیهی  در نشست خبری با بیان این خبر افزود: ثبت ‌نام عمره دانشگاهیان در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر و دانشجویان متأهل انجام می‌شود و ثبت نام عتبات نیز در 5 گروه دانشجویان پسر، دانشجویان دختر، زوج های جوان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد عمره دانشگاهیان با تاکید بر اینکه هر دانشجو در دوران تحصیل فقط یکبار می‌تواند به عمره دانشجویی مشرف شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت عمره دانشگاهیان به نشانی www.labbayk.com مراجعه کنند.

وی از انجام قرعه کشی عمره دانشجویی امسال از 23 تا 25 مهر ماه خبر داد و سهمیه عمره دانشگاهیان امسال را 30 هزار نفر اعلام کرد و گفت: اعزام کاروان‌های عمره دانشگاهیان از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تا 2 ماه اول سال 91 ادامه دارد.

فقیهی طول سفر عمره دانشگاهیان را 12 روز عنوان کرد و گفت: دانشجویی که 40 سال به بالا سن داشته باشد نمی تواند با سهمیه عمره دانشجویی اعزام شود. همچنین اساتیدی که می‌خواهند سه نفره اعزام شوند اولویت اعزامشان با اساتیدی است که فرزندشان دانشجو است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام دانشجویان برای عتبات عالیات نیز از 5 مهر آغاز و تا 20 مهر ماه ادامه دارد، گفت: از 30 مهر ماه اعزام عتبات آغاز می‌شود. 

کد خبر 146302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز