دبیر ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام عمره دانشجویی و عتبات عالیات دانشگاهیان سال90 از 5 مهر خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا 20 مهر به مدت 15 روز ادامه دارد.

محمد زارع در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ثبت‌نام عمره دانشگاهیان در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر و دانشجویان متاهل و همچنین ثبت نام عتبات عالیات نیز در 5 گروه اساتید، دانشجویان پسر، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر و کارمندان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر دانشجو در دوران تحصیل فقط یکبار می‌تواند به عمره دانشجویی مشرف شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت عمره دانشگاهیان به نشانی www.labbayk.com مراجعه کنند.

دبیر ستاد عمره دانشگاهیان اظهارکرد: قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان در فاصله زمانی‌ 23 تا 25 مهر ماه انجام می‌گیرد و افرادی که در قرعه کشی انتخاب شوند از 25 تا 30 مهرماه فرصت دارند که ثبت نام نهایی خود را در سایت انجام دهند.

زارع ادامه داد:‌ امسال نیز وام 600 هزار تومانی در اختیار دانشجویان عمره گذار قرار خواهد گرفت و اعزام دانشگاهیان بدون نوبت و در پایان سال جاری و ابتدای سال90 انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص سهمیه عمره سال 90 نیز گفت:‌ سهمیه امسال 30 هزار نفر است.

زارع با اشاره به اینکه عمره امسال 12 روزه است و دانشجویان برای اعزام باید کمتر از40 سال سن داشته باشند، افزود:در مورد اساتیدی که قصد دارند سه نفره در واقع با فرزند خود اعزام شوند، اولویت با اساتیدی است که فرزند آنان دانشجوست.


جزییات ثبت نام و اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

دبیرستاد عمره دانشگاهیان در ادامه با بیان اینکه ثبت نام عتبات دانشگاهیان نیز در فاصله زمانی 5 تا 20 مهرماه انجام می‌گیرد، گفت: اعزام دانشگاهیان به عتبات نیز از30 مهرماه روزانه با اعزام دو اتوبوس آغاز خواهد شد و دانشجویان می‌توانند به همراه یکی از محارم خود به عتبات اعزام شوند.

وی با بیان اینکه‌ با بانک ملی نیز صحبت شده است تا 300 هزار تومان وام عتبات به دانشجویان ارائه کنند و مبلغ نهایی عتبات دانشگاهیان 475 تومان است، خاطرنشان کرد:‌ در فاصله زمانی 30 مهرماه تا10 دی ماه پنج هزار نفر را به عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد.  

کد خبر 146653

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز