همشهری آنلاین: تیم ملی نوجوانان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی میزبان مسابقات را متوقف کرد تا از گروهش صعود کند.

ball

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال از دهوک عراق ،در این بازی که حدود 10 هزار نفر از آن دیدن می‌کردند دو تیم بازی زیبا و جانداری را از خود به نمایش گذاشتند.

ایران که با ترکیب مهدی صدقیان، امیر نصر آزادانی، سید مجید حسینی (کاپیتان)، مجتبی مقتدایی، میلاد داعی، ساسان جافری، علی هزامی (ازدقیقه 80 علی نوری)، عرفان استخری (از دقیقه 55 محمد یاسینی)، محمدرضا بازاج، رضا چعب و علی ریگی به میدان رفته بود در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و دستورات علی دوستی‌مهر به خوبی اجرا می‌شد، اما عراقی‌ها هم بازی دفاعی خوبی را به نمایش گذاشته و حملات نوجوانان ایران را خنثی می‌کردند تا این که در دقیقه 43 روی ارسال خوب سید مجید حسینی، ساسان جافری گل اول ایران را به ثمر رساند.

یک دقیقه پس از گل، بازیکنان ایران بر اثر شادی گل به بازی احساسی رو آوردند تا ایران روی یک ضدحمله گل تساوی را توسط بشار راسین در دقیقه 44 و در شرایط مشکوک به آفساید دریافت کند. بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم هم ایران تیم برتر میدان بود اما دروازه‌بان عراق بارها و بارها ناجی دروازه این تیم شد و حتی دو توپ را هم از روی خط دروازه برگرداندند. عراق با کنترل بازی و انجام بازی تاخیری سعی در حفط نتیجه و رو آوردن به ضد حملات داشت که البته روی زمین ناهموار دهوک امکان بازی زمینی برای هیچ تیمی وجود نداشت و دو تیم به بازی هوایی روی آورده بودند. در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید و عراق به عنوان تیم اول و ایران به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کردند.

عراق و ایران هر دو ده امتیازی هستند اما تفاضل گل عراق بهتر بود و به همین دلیل به عنوان تیم اول صعود کرد.

تیم ملی نوجوانان با این تساوی به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا که مقدماتی جام جهانی هم هست صعود کرد. این رقابت‌ها پاییز سال آینده برگزار می‌شود و هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا نام میزبان این رقابت‌ها را اعلام نکرده است.

کد خبر 146242
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز