چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: وال استریت ژورنال که در محافل مطبوعاتی به خاطر توانایی رشک‌برانگیزش در واداشتن کاربران به پرداخت پول برای استفاده از محتوای وب‌سایتش شهرت دارد، در تلاش است تا با قرار دادن مطالبش بر روی فیس‌بوک آنها را بیشتر در معرض دید قرار دهد.

wallstreet

به گزارش یاهو نیوز این روزنامه یک اپلیکشن فیس‌بوکی به نام WSJ Journal برای انتشار مجدد مطالب روزنامه بر روی فیس‌بوک به راه انداخته است.

آلیسا براون مدیر عامل "شبکه دیجیتال وال استریت ژورنال" می‌گوید همه مطالبی که با این اپلیکیشن منتشر می‌شوند، با حمایت مالی شرکت دل برای یک ماه رایگان خواهد بود. اما پس از این مدت این اپلیکیشن شامل مخلوطی از مطالب رایگان و پولی از وب سایت وال استریت ژورنال میشود.

به گفته براون هدف از ایجاد این اپلیکیشن این است که وب سایت روزنامه تنها محل انتشار مطالب این روزنامه نباشد. او می‌گوید: "هدف ما این است که به جای اینکه تنها شیوه استفاده از فیس‌بوک روزنامه کلیک کردن بر روی  آن برای انتقال به سایت روزنامه باشد، مطالب روزنامه در همان جا به مردم عرضه کنیم."

این اپلیکیشن علاوه فراهم کردن دسترسی به مطالب روزنامه در فیس‌بوک، همچنین اخبار را بر حسب ابراز علاقه‌های شما و دوستانتان (که با کلیک کردن روی آیکون "لایک" انجام می‌شود) مرتب خواهد کرد. همچنین می‌توانید مطالب را بر اساس ابراز علاقه‌های دبیران و نویسندگان جورنال مرتب و پیگیری کنید.

این اپلیکیشن آخرین نمود از راهبرد "WSJ در هر جا"ی روزنامه است که هدف آن فراگیرتر کردن دسترسی به مطالب روزنامه است.

یک جزء دیگر این راهبرد ایجاد اپلیکیشن WSJ Live برای تبلت آی‌پد، تلویزیون‌های متصل به اینترنت و دستگاه‌های تبدیل‌کننده سیگنال برای نمایش تلویزیونی (set-top box) است که در ساعت 8.30 صبح به وقت ساحل شرقی آمریکا شروع به کار می‌کند، در سراسر روز فعال است و در 4.30 دقیقه بعدازظهر خاموش می‌شود.

کد خبر 146219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز