دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تمام دستگاه‌های اپل به صورت پیش‌فرض دارای مرورگر Safari هستند. اگر اهل تنوع هستید دانلود مرورگرهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم.

مرورگر سافاری مزایا و معایب زیادی دارد. طراحی قوی و سازگار با بقیه نرم‌افزارهای اپل، سرعت لود بالای صفحات و سادگی همه کاربران iOS را شیفته خود می‌کند.

البته بسیاری از کاربران هم از عدم پشتیبانی از کلیپ‌های فلش، محدود بودن صفحاتی که به صورت همزمان باز می‌شوند و نداشتن گزینه ذخیره و مدیریت کلمه عبورها دل همه با می‌زند.

در زیر 5 مرورگر پرطرفدار سیستم عامل iOS را معرفی می‌کنیم. نصب کنید و لذت ببرید!

ichromy
مرورگر iChromy
قیمت: مجانی

طراحان این مرورگر همانطور که از نامش پیداست خیلی تلاش کرده‌اند آن را شبیه مرورگر گوگل کروم بسازند.

طراحی زیبا، محل قرارگیری صفحات (Tab) در کنار یکدیگر در بالای صفحه، قابلیت وارد کردن جستجو در آدرس بار و قابلیت بوکمارک کردن صفحات با لمس علامت ستاره که همگی کاملا از روی مرورگر کروم کپی برداری شده از مزیای پرطرفدار این مرورگر است.

توجه داشته باشید که این مرورگر فقط برروی آی‌پد قابل نصب است.

mercury
مرورگر Mercury
قیمت: 0.99 دلار

این مرورگر شبیه سافاری است ولی چندین برابر سافاری قابلیت دارد.

از جالب‌ترین آن‌ها به سازگاری با نرم‌افزار Dropbox، ذخیره فایل‌های و قابلیت ایمیل کردن آن‌ها، همزمان‌سازی با مرورگر فایرفاکس کامپیوتر و حالت مرور شخصی می‌توان اشاره کرد.

این نرم‌افزار یک نسخه مجانی هم دارد که البته پر است از تبلیغ و آگهی.

atomic
مرورگر Atomic
قیمت: 0.99 دلار (نسخه مجانی موجود است)

مرورگر اتومیک از نظر قابلیت‌ روی همه مرورگرهای دیگر را کم کرده‌است! جالب‌ترین و در عین حال خاص‌ترین این قابلیت‌ها این است که در مرور صفحات می‌توانید اتومیک را به عنوان هر مرورگر دیگری جا بزنید.

برای مثال بعضی از سایت‌های اینترنتی که با نسخه‌های خاصی مانند IE‌ و فایرفاکس سازگاری دارند در این حالت قابل نمایش هستند.

ابزار مدیریت دانلودها، حالت مرور خصوصی، بزرگ و کوچک کردن فونت‌ها، باز کردن بی‌نهایت صفحه به صورت همزمان و تنظیم نور صفحه در داخل مرورگر از سایر قابلیت‌های این مرورگر است.

علاوه بر این اتومیک کاملاً با سرویس AirPrint سازگاری دارد و با استفاده از آن می‌توانید هر صفحه وبی را به راحتی به صورت بی‌سیم دانلود کنید.

skyfire
مرورگر SkyFire
قیمت: 4.99 دلار

این مرورگر را دیگر همه حرفه‌ای‌ها می‌شناسند.

Skyfire با دارا بودن قابلیت اجرای کلیپ‌های فلش در چند سال اخیر طرفداران زیادی در بین کاربران آی‌فون جمع کرده است و اکنون برروی تبلت آی‌پد نیز قابل نصب است.

 

 

 

browser-duo
مرورگر Browser Duo
قیمت: 2.99 دلار

این مرورگر در مقایسه با 4 مرورگری که در بالا معرفی کردیم تفاوت زیادی ندارد.

تنها نکته جالب آن قابلیت باز کردن صفحات وب در کنار یکدیگر است که برای نویسندگان و مترجمان بسیار کاربردی است.

کد خبر 146082

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز