همشهری آنلاین: تیم ملی نوجوانان ایران در سومین بازی مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا سه بر صفر از سد بنگلادش گذشت تا صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.

football

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال از دهوک عراق، تیم ملی نوجوانان ایران که با ترکیب جدید متشکل از 9 بازیکن ذخیره و تنها دو بازیکن اصلی به میدان رفته بود تا بازیکنان اصلی برای بازی مقابل عراق استراحت کنند در تمام لحظات بازی سر تر از حریف بود و حتی تیم داوری چهار گل درست ایران را آفساید اعلام کرد. جالب اینجاست که رسانه‌های عراقی در پایان بازی تاکید داشتند تیم داوری هندی این بازی در هر چهار گل اشتباه تصمیم گرفته بود.

ایران با ترکیب دانیال کاظم‌نیا، سید مجید حسینی، پدرام اسماعیلیان (علی نوری در دقیقه 63)، امین جوادی، امیر نصر آزادانی، عرفان وجدانی، سعید عزت‌اللهی (علی ریگی در دقیقه 69)، امیر محمد مظلوم (رضا کرملا چعب در دقیقه 75)، عرفان استخری، علی فراهانی و قدرت طاهری به میدان رفته بود.

تیم ایران در دقایق 30، 76 و 82 توسط عرفان استخری، سید مجید حسینی و رضا کرملا چعب به گل رسید تا بنگلادشی‌ها که خیلی خوب هم می‌دویدند حریف بازیکنان ذخیره تیم ملی نوجوانان هم نشوند.

در دیگر بازی این روز تیم ملی نوجوانان قطر چهار بر صفر تیم ملی نوجوانان فلسطین را شکست داد.

بازی حساس روز آخر ایران و عراق جدال برای سرگروهی است و رسانه‌های عراقی توجه ویژه‌ای به این بازی حساس دارند.

این بازی ساعت 18:30 روز سه‌شنبه (29 شهریور) به وقت تهران در ورزشگاه دهوک عراق برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 145999
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز