همشهری آنلاین: پس از دستگیری مالک شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا، اموال و دارایی‌های باشگاه داماش گیلان نیز در آستانه توقیف قرار گرفت.

به گزارش مهر، پس از آنکه  طی چند روز گذشته اختلاس بزرگ 3000 میلیارد تومانی در شبکه بانکی کشور کشف و علنی شد، مشخص شد که یک گروه سرمایه گذار تحت نام "توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا " در پس این جریان قرار دارد.

 سخنگوی اقتصادی دولت از دستگیری متهم اصلی اختلاس بزرگ (امیر منصور آریا) خبر داد و در پی آن رئیس کل بانک مرکزی ایران از بلوکه شدن دارایی‌های گروه توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا خبر داد.

  بهمنی گفت: خوشبختانه اموال و دارایی‌ها به حد کافی شناسایی شدند. امیر منصور آریا و شرکت او که مرتکب این فساد اقتصادی شده است؛ علاوه ‌بر 38 کارخانه و شرکتی که دارد، سه کارخانه را هم اخیرا خریداری کرده‌اند که باید به آن‌ها نیز رسیدگی بیشتری شود.

 باید منتظر ماند و دید با توجه به این موضوع که باشگاه ورزشی داماش ایرانیان و همچنین صنایع آب معدنی داماش گیلان تحت مالکیت این گروه سرمایه گزار قرار داد، آیا تبعات این اختلاس بزرگ گریبانگیر باشگاه داماش  نیز خواهد شد  و شاهد توقیف اموال و دارایی‌های این باشگاه نیز هستیم؟

کد خبر 145957
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز