دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

گروه ورزشی - تمرین تیم ملی فوتبال در روز شنبه هفتم مرداد در صبح گرم تابستان در ورزشگاه انقلاب و در زمین گلف این مجموعه برگزار شد.

شنبه روز بدنسازی و اجرای برنامه های پرویز کماسی بود. جذابیت تمرینات با حضور تیم استقلال و مربیان این تیم دوچندان شد و کلا تمرینات خانوادگی به خوبی صورت گرفت.
ابراهیم میرزاپور و حسین کعبی نیز به جمع ملی پوشان پیوستند. از امارات نیز مسعود شجاعی خود را به تمرینات رساند. او که به تازگی با تیم شارجه قرارداد منعقد کرده بود، تمرینات خود را آغاز کرد. ناصر ابراهیمی نیز در سوی دیگر زمین دروازه بانان را تمرین می داد. محمد علوی نیز در تمرینات روز گذشته دچار آسیب دیدگی شد و از ادامه تمرینات باز ماند.

قرار است سه لژیونر دعوت شده به تیم ملی دو روز مانده به بازی با سوریه خود را به بازی برسانند. باید دید برنامه تیم ملی با بازیکنان حاضر در تمرینات پیش خواهد رفت یا لژیونرها بدون آزمایش پذیرفته و در ترکیب ثابت تیم قرار می گیرند. در روزهای اخیر به دلیل کمبود اخبار ورزشی، تمرینات تیم ملی با حضور خبرنگاران مطبوعات و رادیو و تلویزیون شلوغترین روزهای خود را می گذراند و این مسئله در اجرای برنامه های تمرینات تاثیر خوبی برجای نگذاشته است.

عکس : مجتبی جانبخش

در تمرینات مشترک تیم ملی و بازیکنان استقلال بازار کسب خبر و مصاحبه داغ بود تا تب فوتبال پس از جام جهانی فروکش نکند.
حسین کعبی که حضورش با انگیزه بسیاری توام است با شدت تمرینات خود را آغاز کرده است. او که با تمدید قرارداد یک ساله در امارات خواهند ماند، امیدوار است با تیم ملی به موفقیت برسد. کعبی تفاوتی بین تمرینات برانکو و کادر قبلی با کادر فعلی حس نمی کند. تیم ملی بعدازظهر روز شنبه هم تمرینات خود را در کمپ تیم ملی ادامه داد.

کد خبر 1455

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز