همشهری آنلاین: تیم ملی نوجوانان ایران در اولین بازی، با 5 گل مقابل فلسطین به پیروزی رسید.

football

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال از دهوک عراق، این پیروزی قاطع شاگردان دوستی مهر در یک نود دقیقه کاملا برتر به دست آمد و فلسطینی‌ها هر چند دوندگی خوبی داشتند و از فیزیک خوبی برخوردار بودند اما حریف تکنیک و تاکتیک خوب تیم ملی نوجوانان ایران نشدند.

تیم ملی نوجوانان از ساعت 18:30 بعدازظهر دوشنبه (21 شهریور) در این بازی با قدرت مقابل حریف ظاهر شد و توانست در ورزشگاه دهوک با 5 گل فلسطین را شکست دهد.

ایران در اکثر دقایق بازی برتر بود و فلسطین چند بار روی دروازه ایران آمد. نیمه اول دو بر صفر و نیمه دوم سه بر صفر به پایان رسید.

دوستی مهر که ایران را با ترکیب سید سجاد سید ، امیر نصر آزادانی (از دقیقه 64 مجتبی مقتدایی)، سید مجید حسینی (کاپیتان)، علی هزامی (از دقیقه 75 علی نوری)، محمد یاسینی، محمدرضا بازاج، رضا کرملا چعب، علی ریگی (از دقیقه 77 امیر محمد مظلوم قاضیانی)، ساسان جافری، میلاد داعی، عرفان وجدانی به میدان فرستاده بود، در دقایق 2، 36، 58، 79 و 87 توسط رضا چعب،علی ریگی، محمد یاسینی، ساسان جافری و علی نوری به گل رسید.

بهترین بازیکن میدان هم رضا چعب انتخاب شد. البته سه بازیکن ایرانی به نام‌های محمد یاسینی، مجتبی مقتدایی و امیرمحمد مظلوم قاضیانی اخطار گرفتند.

عراق هم در اولین بازی گروه اول 7 بر 0 تیم بنگلادش را شکست داد.

تیم ایران ساعت 18:30 روز چهارشنبه در دومین دیدار به مصاف قطر می‌رود و در ساعت 15:30 عراق و فلسطین دیدار خواهند کرد.

به دلیل انصراف سریلانکا برنامه بازی‌ها به این گونه شده که هر تیم یک روز استراحت خواهد داشت. ایران در روز سوم بازی‌ها یعنی جمعه استراحت خواهد کرد.

تیم ایران با تیم‌های فلسطین، قطر، عراق و بنگلادش همگروه است.

 

کد خبر 145496
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز