دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

گروه حوادث: کوشا، جوان جنایتکاری که با حمله به دختر هم دانشگاهی‌‌اش او را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده بود، سحرگاه 22 شهریور در نزدیکی محل جنایت پای چوبه دار می‌رود.

متهم

این پسر 23ساله روز 25 تیرماه امسال در اقدامی هولناک در حوالی پل مدیریت با چاقو به سمت مهسا دختر مورد علاقه‌‌اش حمله کرد و یک جنایت جنجالی را رقم زد.کوشا مدت‌ها بود که دل به دختر هم‌دانشگاهی‌‌اش بسته بود اما هر بار که از او خواستگاری می‌کرد، جواب منفی می‌شنید؛ چراکه مهسا قصد داشت برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود و با فرد دیگری ازدواج کند. او هیچ علاقه‌ای به کوشا نداشت غافل از اینکه جواب رد او، آتش کینه مرگباری را در دل مرد جوان روشن کرده بود. مرد جوان که تحمل شنیدن جواب رد را نداشت، نقشه انتقامجویی هولناکی را عملی کرد.

روزحادثه زمانی که مهسا بعد از گرفتن نمرات آخر ترم به همراه دوستش از دانشگاه خارج شده و در حوالی پل مدیریت بود، مرد جوان که نقاب به‌صورت داشت، به او حمله کرد و دیوانه‌وار با چاقو ضربات متعددی به بدن دختر بی‌گناه وارد و دوست او را هم مجروح کرد اما هنگام فرار از سوی شاهدان دستگیر شد.به‌دنبال این جنایت جنجالی و اعترافات صریح جوان قاتل، کیفرخواست این پرونده صادر و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

با توجه به جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه از این جنایت هولناک، کوشا در وقت فوق‌العاده در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و در پایان جلسه، قضات دادگاه وی را به اعدام درملأعام محکوم کردند.این حکم به‌رغم اعتراض مرد جوان به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و پس از انجام مراحل قانونی و موافقت رئیس قوه قضاییه با اجرای حکم، پرونده در اختیار شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

کد خبر 145454
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز