دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: مرد مغازه‌دار وقتی با اصرار گدای سالخورده برای گرفتن پول روبه‌رو شد، قصد داشت او را از مغازه بیرون کند اما این کار او با مرگ مرد سالخورده همراه شد.

grave

ظهر سومین روز شهریور، کسبه خیابان پاسداران با مشاهده درگیری بین یکی از مغازه‌داران و گدایی سالخورده، ماجرا را به پلیس اطلاع دادند. ماموران کلانتری 102 راهی محل حادثه شدند اما وقتی به آنجا رسیدند که گدای سالخورده به خاطر برخورد سرش با زمین از حال رفته و به بیمارستان منتقل شده بود.

وقتی از بیمارستان خبر رسید که مرد سالخورده بر اثر برخورد پشت سرش با زمین و شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است، مرد مغازه‌دار بازداشت شد اما در بازجویی‌ها ادعا کرد که بی‌گناه است. او گفت: من و برادرم در مقابل مغازه مشغول صحبت بودیم که مقتول به طرفمان آمد. از مدت‌ها قبل او را می‌شناختم و می‌دانستم که اسمش سهراب است اما او ناگهان روی زمین افتاد و وقتی برای کمک کردن به طرفش رفتیم، متوجه شدیم که بیهوش شده است.

اظهارات مرد جوان در حالی بیان می‌شد که شاهدان روایت دیگری از حادثه نقل می‌کردند. تمامی آنها مدعی بودند که مرد مغازه‌دار با سهراب درگیر شده و همین درگیری باعث برخورد مقتول با زمین و مرگ او شده است. بنابراین با دستور بازپرس پرونده، مرد مغازه‌دار بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

این مرد گرچه مدعی بود که شاهدان دروغ می‌گویند اما در ادامه بازجویی‌ها به درگیری با مقتول اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که سهراب در محله ما گدایی می‌کرد. او هر بار که برای گرفتن پول وارد مغازه‌ای می‌شد، آنقدر اصرار و پافشاری می‌کرد که مغازه‌دارها مجبور می‌شدند به او پول بدهند. همین مسئله باعث نارضایتی کسبه شده بود و چندین بار از وی خواستیم دیگر در آنجا گدایی نکند اما او دست بردار نبود و روز حادثه هم وقتی همراه برادرم در مغازه نشسته بودیم، او وارد شد و درخواست پول کرد.

من که شگردش را به خوبی می‌دانستم از وی خواستم از مغازه خارج شود اما او شروع به اصرار و پافشاری کرد و من هم بدون اینکه پولی به وی بدهم، او را هل دادم تا از مغازه خارج شود اما این مرد روی زمین افتاد و بیهوش شد. من قصد کشتن او را نداشتم و فقط می‌خواستم وی را از مغازه بیرون کنم که این اتفاق افتاد. سرهنگ حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات مرد مغازه‌دار، بازپرس پرونده برای او قرار بازداشت صادر کرد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 146075
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز