همشهری آنلاین: نمایشگاه عکس "عدالت تاریک" با حضور هنرمندان عصر جمعه 18شهریور در تالار وحدت افتتاح شد.

به گزارش مهر، این نمایشگاه در برگیرنده عکس‌های علی زارع از فاجعه انسانی و قحطی در کشور سومالی است و هدف از برپایی آن اهداف انسان دوستانه و خیرخواهانه به قصد کمک رساندن از جانب هنرمندان و هنردوستان ایرانی به این کشور اسلامی است.

در آیین افتتاح این نمایشگاه مستند "عدالت تاریک"به کارگردانی علی زارع که پیشتر از شبکه پرس TVروی آنتن رفته بود برای حاضران پخش شد و نیز اجرای دونوازی گیتار توسط امیر محسنی و مانی طبیب زاده از دیگر بخش های این مراسم بود.

در ادامه این برنامه، رویا تیموریان بازیگر، جمشید بایرامی عکاس، جهانگیر الماسی بازیگر، پری ملکی آهنگساز و گوهر خیر اندیش بازیگر برای حاضرین دقایقی به سخنرانی پرداختند

آنها در سخنان کوتاه خود، جمله حاضران در نمایشگاه را به خرید آثار به نمایش در آمده با نیت کمک به قحطی‌زدگان سومالی دعوت کردند.

علاوه بر هنرمندان مذکور، چهره بسیاری دیگر از هنرمندان کشور از جمله مسعود فروتن، لیلا بلوکات، محمد ساربان، رضا یزدانی، پری صابری، شیوا ارسطویی، یارتا یاران، شبنم فرشادجو، بهنام تشکر، حسن ملکی، شقایق دهقان، محراب قاسم خانی، نادیا دلدار گلچین، هوشنگ گلمکانی، سولماز غنی، بهنوش بختیاری، حبیب رضایی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی، مهدی پاکدل، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی و ... حضور داشتند.

نمایشگاه عکس "عدالت تاریک"از شنبه 19 شهریور به مدت 10 روز در طبقه همکف تالار وحدت برپا خواهد بود.

 

کد خبر 145199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز