گروه حوادث: یکی دیگر از 6 زندانی فراری که با حفر تونلی از زندان اصفهان گریخته بودند، در کارخانه‌ای پر از کلت و کلاشینکف دستگیر شد.

چند روز قبل گزارش محرمانه‌ای به دست نیروهای امنیتی شهرستان مسجدسلیمان رسید که از نگهداری اسلحه غیرمجاز در یک کارخانه آرد در این شهر حکایت داشت. ماموران با دریافت گزارش، تحقیقات در این زمینه را شروع کردند و در بررسی‌های اطلاعاتی دریافتند که در این کارخانه تعدادی از افراد شرور جمع شده‌اند. آنها با دریافت دستور قضایی، کارخانه مورد نظر را محاصره کردند و در یک عملیات ضربتی قدم به آنجا گذاشتند. با دستگیری چند مرد در داخل کارخانه و کشف 17 قبضه کلت و کلاشینکف در آنجا، متهمان به اداره پلیس انتقال یافتند و زمانی که ماموران سرگرم بررسی هویت آنها بودند پی به موضوع مهمی بردند. تحقیقات نشان می‌داد که یکی از دستگیرشدگان، تبهکار سابقه‌داری است که مدتی قبل با همدستی 5 نفر دیگر و با حفر تونل از زندان اصفهان گریخته بود.

غلامرضا انصاری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، با بیان این خبر گفت: با دستگیری این مرد، وی محاکمه می‌شود و به زندان اصفهان بازگردانده خواهد شد. براساس این گزارش، 10 تیرماه امسال 6 تبهکار خطرناک با حفر تونلی به طول 30 متر از زندان دستگرد اصفهان گریختند و از همان زمان زندگی پنهانی خود را شروع کردند. با فرار متهمان، تیمی از کارآگاهان به فرماندهی سرهنگ حسین زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تحقیقات برای دستگیری زندانیان فراری را شروع کردند و سرانجام بعد از 24 روز، طراح اصلی نقشه فرار را به دام انداختند. این مرد که بهنام نام دارد، 43 ساله است و زمانی دستگیر شد که در رود دز در شهرستان دزفول مشغول شنا بود.

با دستگیری این مرد که طراح نقشه فرار از زندان بود، او اعتراف کرد که از چند ماه قبل به همراه همدستانش نقشه فرار از زندان را طرح کرده و شب‌ها با استفاده از آبکش و اجسام تیز اقدام به حفر تونل کرده و خاک آن را با استفاده از کیسه و ملافه به داخل چاه می‌ریختند.با دستگیری دومین زندانی فراری، تحقیقات پلیس برای به‌دام انداختن بقیه متهمان ادامه دارد.

کد خبر 145113
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز