شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

گروه اقتصادی: اعلام واریز یارانه نقدی و وعده امکان برداشت مبالغ واریزشده از روز پنجشنبه به جای اینکه کام یارانه بگیران را به بهانه تعطیلات عید سعید فطر شیرین کند، باعث زحمت فراوان شد.

پیش‌تر دولت وعده داده بود با هدف کاهش حجم مراجعه مردم به بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز، یارانه نقدی به جای روز نخست، دوازدهم هرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد اما در یک تغییر رویه، بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه‌های نقدی از روز پنجشنبه 10شهریور قابل برداشت است اما دست‌کم بخش زیادی از مراجعه‌کنندگان برای دریافت مبالغ واریزشده با بن بست ناشی از اختلال در شبکه بانکی مواجه شدند.

به گزارش همشهری، تعداد زیادی از خودپردازهای بانکی در 2 روز گذشته در پرداخت یارانه‌های نقدی با خطاهای گوناگون مشتریان خود را بدرقه کردند به‌ویژه اینکه در یک اقدام سؤال‌برانگیز برخی بانک‌ها با خارج‌کردن دستگاه‌های خودپرداز خود از شبکه شتاب عملا مردم را از دسترسی به خدمات بانکداری الکترونیک در روزهای تعطیل گذشته محروم کردند. شکل‌گیری صف‌های طولانی مقابل عابر بانک‌ها، خرابی یا خارج شدن عابربانک‌ها از شبکه شتاب و تکرار پیام‌های تکراری و آزاردهنده «دستگاه قادر به ارائه خدمات نیست»، تنها بخشی از رنجی بود که در روزهای اخیر یارانه بگیران در روزهای تعطیل با آن مواجه شدند.

کد خبر 144661
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز