همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: موافقت با انتقال موقت یا دائم فرهنگیانی که در مرحله نخست نقل و انتقالات با انتقال آنان موافقت نشده است باید با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برای اشتغال در مناطق نیازمند و غیر از مراکز استان باشد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای فرهادی افزود: بر اساس این بخشنامه ، نقل و انتقال داوطلبان انتقال به دیگر استان‌ها که دارای مشکلات بسیار حاد هستند به تایید مشکلاتشان و هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برای اشتغال در مناطق نیازمند (غیر از مرکز استان) مشروط شده است.

وی گفت: برای انتقال قطعی فرهنگیانی که همسر آنان جزء نیروهای نظامی، انتظامی و یا کارمند دولت هستند و از اول فروردین امسال به استان دیگر منتقل شده‌اند باید با ارائه حکم و یا امریه انتقال همسرانشان اقدام شود.

آقای فرهادی رعایت بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور درباره متعهدین خدمت، به تاریخ 25 فروردین پارسال را الزامی دانست.

وی افزود: انتقال موقت متقاضیانی که در سال تحصیلی 91-90 در منطقه‌ای غیر از مبدا خدمتی خود در دوره‌های تحصیلی بالاتر، مشغول تحصیل می‌شوند به شرط عدم نیاز مبدا و مقصد بلامانع است.

آقای فرهادی گفت: انتقال از مناطق برخوردار یک استان به مناطق کمتر توسعه یافته استان دیگر با رعایت شرط عدم نیاز مبدا و مقصد با هر میزان سابقه خدمت بلامانع است.

وی تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر اجرای این دستورالعمل با مدیرکل آموزش و پرورش هر استان است و باید اقدامات مربوط به نقل و انتقال اضطراری تا 25 شهریور پایان یابد تا فرصت ساماندهی نیروها و تنظیم برنامه‌های هفتگی وجود داشته باشد.

ضوابط نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان در بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ و با توجه به ممنوعیت انتقال به مدارس شهر تهران توصیه شده است از مکاتبه با آموزش و پرورش در این باره خودداری شود.

کد خبر 144659

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز