پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

تازه‌ترین کتابی که به کتابخانه آفتاب رسیده یک مجموعه داستان است به نام «دوبلور». حتماً با دوبلور آشنا هستید.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 615

منظورمان حرفه دوبلوری است. دوبلور که نام دیگر و فارسی‌اش «صداپیشه» است، به کسانی گفته می‌شود که از صدای خوبی برخوردارند و به جای هنرپیشه‌های دیگر، یا هنرپیشه‌های خارجی زبان یا عروسک‌ها و شخصیت‌های انیمیشن حرف می‌زنند. یکی از یازده داستان‌ این مجموعه «دوبلور» نام دارد. بقیه داستان‌ها نام‌هایی مثل «در گرگ و میش هوا»، «چشم‌های خیس» و «پیانو» دارند که ماجراهای هر کدام از داستان‌ها در حال و هوایی متفاوت با دیگری اتفاق می‌افتد.

«دوبلور» دومین کتاب رامین جهان‌پور است. از این نویسندة جوان پیش از این کتاب «گردوریزان» چاپ شده بود. نشر روزگار(تلفن:66497368) ناشر این کتاب 48 صفحه‌ای است. کتابی که 1800 تومان قیمت دارد. 

برای دوستداران نویسندگی همیشه کتاب‌هایی هست. کتاب‌هایی که نشان می‌دهند، راهنمایی می‌کنند و شناخت می‌دهند. از این دست کتاب‌ها که برای نوجوان‌ها نوشته شده یکی را می خواهیم به شما معرفی کنیم. این کتاب که «مهارت نوشتن» نام دارد نویسنده‌اش محمدعلی شامانی است.

شامانی در این کتاب اصول نویسندگی را آموزش می‌دهد. از نوشتن‌های ساده گرفته تا مقاله و گزارش و خاطره نویسی. خوبی این کتاب این است که نویسنده برای هر نکته‌ای که آموزش می‌دهد مثال‌هایی می‌آورد. مثال‌هایی از آثار خود نوجوان‌ها که فهم مطلب را آسان‌تر می‌کند.

ناشر این کتاب 1200 تومانی نشر نسیما(77604990) است.

کد خبر 143449
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز