همشهری‌آنلاین: کانون نوازندگان کلاسیک خانه موسیقی برای انتخاب بهترین نوازندگان سازهای کلاسیک، فراخوانی برای جشنواره رقابتی سازهای کلاسیک داده و از نوازندگان خواسته در این جشنواره شرکت کنند

پیانو

 در این فراخوان که نسخه‌ای از آن در اختیار همشهری‌آنلاین قرار گرفته زمان برگزاری جشنواره اول تا چهارم آذر پیش‌بینی شده و از افراد واجد شرایط و مسلط به سازهای کلاسیک دعوت شده تا آثار خود را برای بررسی و شرکت در مسابقه به خانه موسیقی ارسال کنند.

این مسابقه در پنج بخش سازهای زهی، بادی، گیتار کلاسیک، پیانو و گروه نوازی در دو مرحله برگزار می‌شود و متولدین سال‌های 1357 تا 1360 می‌توانند در آن شرکت کنند.

داوطلبان می بایست یک اثر از دوره  باروک یا کلاسیک را به صورت دلخواه روی سی دی ضبط و همراه مدارک ثبت نام به کانون نوازندگان کلاسیک خانه موسیقی ایران ارسال کنند .

بر اساس این گزارش بعد از بررسی سی دی های ارسالی، افراد منتخب برای مرحله دوم می‌بایستی یکی از قطعات تعیین شده را که در سایت خانه موسیقی متعاقبا اعلام می‌شود، به صورت زنده اجرا کنند.

 به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نفیسی داده خواهد شد.

در حالی که در این اطاعیه از موسسه و شرکتی به عنوان حامی کار نام برده شده است،اما در فراخوان آمده که هر فرد شرکت ‌کننده باید به همراه مدارک مورد نیاز 30 هزار تومان به حساب خانه موسیقی واریز کند.

 مهلت ارسال آثار 25 شهریور است و مدارک لازم شامل  کپی شناسنامه و کارت ملی ، واریز مبلغ 30000 تومان (سی هزار تومان) به حساب خانه موسیقی و ارائه اصل فیش دو قطعه عکس  سه در چهار دو عدد سی دی از آثار دوره کلاسیک یا باروک اجرا شده (ترجیحا به صورت تصویری). 

کد خبر 143192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز