گروه حوادث: تازه داماد جنایتکار در اقدامی هولناک برادرزنش را به قتل رساند و جسدش را در ویلای پدرش دفن کرد.

متهم

این مرد توطئه گر به خاطر 5میلیون تومان پول نقشه این جنایت را به مرحله اجرا گذاشت و سپس به داستان‌سرایی برای پلیس پرداخت. ماجرای این توطئه زمانی فاش شد که اواخر سال گذشته مردی به نام محسن به شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران مراجعه کرد و خبر از ناپدید شدن برادرزنش داد. وی گفت: برادرزنم حسین که پسر عمویم هم هست از چند روز پیش به طرز مرموزی ناپدید شده است و ما هیچ خبری از او نداریم. پس از اظهارات این مرد جوان بررسی‌های پلیسی برای پیدا کردن جوان ناپدید شده آغاز شد که بار دیگر محسن داماد خانواده به پلیس آگاهی مراجعه کرد و پرده از جزئیات تازه‌ای برداشت.

وی گفت: برادرزنم چندروز پیش پس از فروش خودروی پرایدش وسایل خود را جمع کرد و بدون اینکه خانواده‌اش را در جریان قرار دهد به خارج از کشور رفت. وی ادامه داد: حسین کیف لباس‌هایش را به من داد و از من خواست تا خانواده‌اش را در جریان قرار دهم. حتی زمانی که به خارج از کشور رسید با همسرم تماس گرفت و اکنون در سلامت کامل است. او برای پیدا کردن کار به خارج از کشور رفته است و هیچ مشکلی ندارد. با روشن شدن حقایق تازه تیم تحقیق به بررسی سوابق خروج وی از کشور پرداخت و مشخص شد که حسین، مرد ناپدید شده، از کشور خارج نشده و حرف‌های داماد خانواده داستان‌سرایی بوده است. شواهد حکایت از آن داشت که داماد خانواده راز جنایت را می‌داند و سعی دارد با داستان سرایی پلیس را گمراه کند. به همین دلیل فرضیه قتل از سوی محسن داماد خانواده، قوت یافت.

اعترافات تازه داماد

محسن، تازه داماد 20 ساله، در آخرین بازجویی‌ها پرده از جزئیات جنایت برداشت وگفت: سال 89 با خواهر حسین که دخترعمویم هست نامزد کردم و 2 هفته پیش از اینکه حسین برادرش را به قتل برسانم مراسم عقدمان برگزار شد.وی ادامه داد: حسین برای فروش خودروی پرایدش از شهرستان به تهران آمد و آن را به قیمت 5میلیون تومان فروخت. وسوسه به‌دست آوردن این پول بهانه‌ای شد تا او را به بهانه گشت و‌گذار به ویلای پدرم در چمستان ببرم. یک روز در آنجا ماندیم و درحالی‌که فقط من و حسین در آنجا بودیم در یک لحظه با کلنگ به سمت برادرزنم حمله ور شدم. او در بستر خواب بود که 3ضربه به سرش زدم و بعد از قتل جسدش را در گودال یک متری در گوشه‌ای از اتاق خواب ویلا دفن کردم.

پس از اقرار این تازه داماد جنایتکارکارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان مازندران رفتند و با حضور ماموران شهرستان نور و عوامل پزشکی قانونی جسد قربانی را بیرون کشیدند.این در حالی است که متهم به قتل پس از اینکه به خانواده گفته که حسین به خارج از کشور رفته مراسم عروسی خود را با خواهر قربانی برگزارکرده و حتی برای ماه عسل همسرش را به ویلای پدرش (محل مخفی کردن جسد) برده است. پرونده این متهم به قتل در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 142866
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز