مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

گروه شهری: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هدف از راه‌اندازی خانه‌های سلامت در سطح شهر را اجرای بحث سنجش عدالت و توسعه کانون‌های سلامت در شهر تهران عنوان کرد و گفت:

خانه‌های سلامت

پیش‌بینی شده تا در سطح شهر 3 هزار و 740 کانون سلامت ایجاد شود. سیدمحمدهادی ایازی در گردهمایی مدیران سلامت و مسئولان خانه‌های سلامت محلات شهر تهران در مورد راه‌اندازی خانه‌های سلامت اظهار کرد: راه‌اندازی خانه‌های سلامت در سطح شهر با 2 هدف عمده بحث سنجش عدالت و توسعه کانون‌های سلامت در شهر ایجاد شده است.وی ادامه داد: در حوزه سنجش عدالت در شهر اقداماتی که صورت گرفته مورد استقبال سازمان بهداشت جهانی نیز قرار گرفته و در مرحله دوم پیش‌بینی شده کار با مشارکت مدیران محلات در 75 محور اجرایی شود.

ایازی با اشاره به اینکه در سطح 374 خانه سلامت شهر تهران 374 مدیر خانه سلامت وجود داشته که 95 درصد آنها تحصیلات‌شان لیسانس و بالاتر از آن بوده که رشته هایشان نیز مرتبط با بحث سلامت است، افزود: یکی دیگر از کارهایی که در شهرداری در حال اجراست، تشکیل کانون‌های مادر و کودک، جهاندیگان، دیابتی‌ها و یا شهر عاری از دخانیات بوده و به‌طور کل در هر محله 10 کانون راه‌اندازی شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: هدف‌گذاری شده تا در سطح شهر 3 هزار و 740 کانون شکل گیرد که تعداد قابل توجهی از آن تاکنون ایجاد شده است. وی در ادامه تاکید کرد: ما امیدواریم مسئولان کشور در حوزه سلامت از ظرفیت‌های به‌وجود آمده با راه‌اندازی کانون‌های سلامت توسط شهرداری تهران استفاده کنند چراکه راه‌اندازی خانه‌های سلامت می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرها قرار گیرد.

کد خبر 142813
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز