چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه سه‌نفره همساز به سرپرستی مسعود شعاری،نواساز و نوازنده برجسته سه‌تار در ساعت 21 و 30 روزهای 20 و 21 مرداد در فرهنگسرای نیاوران اجرای برنامه خواهندداشت.

 به گزارش همشهری‌آنلاین  در این کنسرت که به شکل بداهه‌نوازی توسط مسعود شعاری،(سه‌تار)،سینا شعاری(گیتار کلاسیک و عود) و درشن‌آنند(طبلا) اجرا خواهد شد، پنج قطعه مختلف برای مخاطبان موسیقی نواخته می‌شود.

از سوی دیگر مسعود شعاری در گفت‌و‌گویی با ایسنا گفت: بیشتر تم‌ها ساخته‌ی پسرم سینا شعاری است وکلیت کنسرت در فضای موسیقی تلفیقی است که در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.


به گفته شعاری  این کنسرت گفت وگویی بین موسیقی ملل است که ریشه در موسیقی ایران و هند دارد. گاهی هم از فرمول‌های موسیقی جاز استفاده می‌کنیم.


این نوازنده‌ی سه تار در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره‌ی زمان اجرای این کنسرت گفت::به هر صورت شرایط اجرای موسیقی در ایران بگونه‌ای است که گاهی نمی‌شود در هر فصل که دلمان می‌خواهد اجرا داشته باشیم و در ضمن پسرم همیشه در ایران نیست.

شعاری در عین حال گفت:‌ به هر صورت ما وظیفه داریم در هر شرایطی اجرای خوبی داشته باشیم. مخاطب برای من اهمیت زیادی دارد و چه 5 نفر باشد چه 5 هزار نفر به هر حال برایم جدی است.

به گزارش همشهری‌آنلاین شعاری به تازگی آلبوم غروب را انتشار داده که در آن از سازها سه‌تار در دامنه‌های صوتی مختلف به خوبی بهره برده است.

کد خبر 142788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز