سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازداشتگاه‌های لندن مملو از معترضان است و  یک مرد 26 ساله که دوشنبه شب در ناآرامی های لندن به ضرب گلوله زخمی شده بود؛ براثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد، مردم لندن امروز روزی متفاوت با گذشته را آغاز کرده‌اند زیرا شب گذشته پایتخت انگلیس شاهد ناارامی‌های گسترده در چندین محله از این شهر بود.

more  قاب‌های غارت و آتش از لندن

امروز با آنکه لندن ظاهرا آرام است ترافیک بسیار سنگینی در این شهر حاکم است زیرا برخی از خیابان‌ها بخاطر ناآرامی‌های شب گذشته عملا مسدود شده است.

در این خیابانها، شیشه‌های خردشده مغازه‌ها همه جا دیده می‌شود. خودروها در این خیابان‌ها به آتش کشیده شده‌اند. نکته جالب توجه اینکه، محله‌هایی شب گذشته ناارام بود که معمولا محله‌هایی بسیار ارام هستند. مردم انگلیس سردرگم شده‌اند و نمی‌دانند چگونه اوضاع ملتهب از محله تاتنهام به سرعت به محله های دیگر لندن و شهرهای دیگر انگلیس کشیده شده است.

پلیس شهر لندن اعلام کرد ، حدود پانصد نفر بازداشت شده‌اند. بازداشتگاه‌های شهر لندن به سرعت پر شد و درنتیجه متهمان به محل‌های دیگر انتقال پیدا کرده‌اند.

تعداد تلفنهای اضطراری به مراکز پلیس لندن و دیگر مراکز امدادی نیز شب گذشته چهارصد درصد افزایش یافت. همه این شواهد نشان می دهد اوضاع شهر لندن شب گذشته از دست پلیس و سازمانهای امدادی خارج شده بود.

پلیس لندن از افراد داوطلب دعوت کرده است تا به پلیس کمک کنند تا اینکه امشب همانند سه شب گذشته ناآرام نباشد.

سی ان ان افزود : اوضاع از کنترل پلیس خارج شده پلیس قادر نیست اوضاع را کنترل کند و مستاصل شده است

کد خبر 142715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز