یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

گروه حوادث: درگیری 2 مرد جوان بر سر محل پارک موتورسیکلت با قتل یکی از آنها خاتمه یافت.

ظهر 13 مرداد امسال مأموران کلانتری 207 تهران در جریان درگیری خونین در فاز 3 شهر جدید پردیس قرار گرفتند و راهی محل شدند. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که درگیری بین 2 نفر به نام‌های عباس و حمید رخ داده و در جریان آن، حمید با استفاده از چاقو، ضربه‌ای به گردن عباس وارد کرده و از محل گریخته است. درحالی‌که بررسی‌ها نشان می‌داد که شاهدان جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، خبر رسید که او به خاطر شدت خونریزی جان خود را از دست داده است.

از همان زمان جست‌وجو برای دستگیری عامل جنایت شروع شد و ماموران در تحقیق از شاهدان موفق شدند محل سکونت قاتل فراری را شناسایی کنند. آنها به‌سرعت راهی این محل شدند و حمید را درحالی‌که سرگرم تعویض لباس‌های خون‌آلود خود بود، دستگیر کردند. با دستگیری مرد جوان، وی به اداره آگاهی تهران انتقال یافت و همزمان تیمی از کارآگاهان، تحقیقات درخصوص این جنایت را شروع کردند.
آنها در نخستین اقدام به پرس و جو از شاهدان پرداختند. یکی از آنها مدعی شد: روز حادثه با شنیدن صدای درگیری و داد و فریاد و فحاشی، خود را به محل درگیری رساندم و دیدم که عباس و حمید با یکدیگر درگیر شده‌اند.

این درگیری به داخل یک مغازه هم کشیده شد و ناگهان حمید با چاقویی که در دست داشت ضربه‌ای به گردن عباس زد و از محل فرار کرد. با اظهارات شاهدان، عامل جنایت که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت: علت درگیری من و مقتول به خاطر محل پارک موتور بود. آن روز در حال بستن لوازم روی موتورم بودم که در یک لحظه متوجه شدم به خاطر نحوه پارک موتورم، خیابان بسته شده است. در همین هنگام عباس به من اعتراض کرد و پس از آن بین ما درگیری لفظی و زد و خورد ایجاد شد اما همسایه‌ها ما را جدا کردند.

یکی از آنها مرا به داخل مغازه‌ای برد و من که به خاطر کتک خوردن از عباس بسیار عصبانی شده بودم، در یک لحظه چاقویی را که داخل مغازه بود برداشتم و وقتی عباس دوباره به سمت من آمد، به خاطر از دست دادن تعادلم، چاقو به گردن او برخورد کرد و این اتفاق افتاد. سرهنگ حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات متهم برای او قرار قانونی صادر شد و در حال حاضر تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده در اداره دهم آگاهی ادامه دارد. 

کد خبر 142458
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز