شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

هواداران فوتبال پس از لیگ دهم که با قهرمانی سپاهان اصفهان به پایان رسید و وقفه‌ای کوتاه، باز هم می‌توانند هر هفته شاهد رقابت 18 تیم حاضر در لیگ بر‌تر ایران باشند.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 613

مطبوعات و برنامه‌های ورزشی با آغاز لیگ رونق دوباره‌ای خواهند گرفت و برنامه تلویزیونی« ۹۰» نیز بار دیگر هواداران فوتبال را تا پاسی از شب بیدار نگه خواهد داشت تا فوتبال ایرانی و حواشی آن زیر ذره‌بین فوتبال دوستان قرار گیرد.

 رقابت‌های هر دوره لیگ چهره‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارد. به‌ویژه این‌که پس از پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال و تغییر پیراهن برخی از بازیکنان و مربیان و حضور تیم‌های تازه صعود کرده، بر جذابیت‌های هر دوره اضافه می‌شود.

لیگ یازدهم نیز به ویژه در هفته‌های آغازین جذابیت‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

مربیان

روی عکس کلیک کنید

بی‌شک جذاب‌ترین نیمکت تیم‌ها مربوط به تیم‌های پیروزی، سپاهان، راه‌آهن و تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

حمید استیلی برای نخستین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت قرمزپوشان پایتخت می‌نشیند و علی دایی، سرمربی سابق این تیم روی نیمکت راه‌آهن. تیمی که تا همین چند روز پیش تکلیف آن مشخص نبود و به‌یکباره با حضور علی دایی به تیتر اول مطبوعات ورزشی تبدیل شده است. امیر قلعه‌نویی پس از قهرمانی با سپاهان اصفهان این بار با تراکتورسازی می‌آید و بازگشت لوکا بوناچیچ با سپاهان اصفهان، با اخلاق خاص و منحصر به فردش بر جذابیت‌های لیگ یازدهم خواهد افزود.

باید پذیرفت باز هم علی دایی با راه‌آهن چهره ویژه مربیان در سال ۹0-۹1 و لیگ یازدهم خواهد بود.

علی دایی

امیر قلعه نویی

لوکا بوناچیچ

 

بازیکنان

 

حضور جاسم کرار و آندرانیک تیموریان، بازیکنان سابق تراکتورسازی با پیراهن آبی‌ها بسیار جذاب خواهد بود. بسیاری مشتاق‌اند تا عملکرد جاسم کرار را که تا روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات حرف از نیامدن او به ایران بود، این بار در استقلال تهران ببینند. بی‌شک جاسم کرار یکی از چهره‌های ویژه است که حاشیه‌های او می‌تواند حتی یک شهر را به هم بریزد.

تماشای بازی راه‌آهن با محوریت بازیکنانی چون حسین کعبی، حسین کاظمی، امیر شاپورزاده و... که فصل گذشته در استیل آذین توپ می‌زدند و به طور کلی حضور یاران دایی در این تیم قدیمی و در عین حال کم ادعا، دیدنی خواهد بود.

تراکتورسازی تبریز با حضور بازیکنانی مثل سیاوش اکبرپور، احسان حاج صفی، اشپیتیم آرفی، امیر حسین صادقی و فرزاد آشوبی و مربیگری امیر قلعه‌نویی، یک تیم ویژه است.

حضور سپهر حیدری، کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در مس کرمان‌‌ همان قدر تعجب برانگیز است که وحید طالب‌لو با پیراهن شاهین بوشهر به زمین مسابقه بیاید. البته تماشای مهدی مهدوی‌کیا و محمد محمدی نیز با پیراهن داماش گیلان در هفته اول مسابقات خالی از لطف نیست.

پرسپولیس البته چهره‌ خاصی را رو نکرده است جز این‌که بازیکنانی چون علی کریمی، محمد نصرتی، میثاق معمار‌زاده و مهرداد اولادی بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان خواهند آمد. ولی به ما حق بدهید که جاسم کرار عراقی، سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، سپهر حیدری، وحید طالب لو و مهدی مهدوی کیا را چهره‌های خاص لیگ یازدهم بدانیم.

کد خبر 142344
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز