چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد با تماشاگران تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی علیه تماشاگران ملوان در بازی سه‌شنبه شب خبر داد.

 اسماعیل حسن‌زاده با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: گذشته از اینکه بخواهیم صدای فحاشی‌های تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس علیه تماشاگران تیم ملوان را از تلویزیون یا فیلم مسابقه بشنویم، سه‌شنبه شب خودم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و بر اتفاقات و رفتار تماشاگران نظارت دقیق داشتم. گزارش فحاشی‌ تماشاگران ثبت شده و قطعا با آنها برخورد خواهد شد. متاسفیم که این اتفاق در اولین هفته لیگ برتر افتاد. پس از بررسی مساله در جلسات انضباطی، منتظر رای کمیته باشید.

 رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که ممکن است یک‌جلسه باقیمانده از محرومیت دو جلسه‌ای تماشاگران تراکتورسازی با توجه به نامه عباسی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، بخشیده شود، اظهار کرد: کمیته انضباطی حکمش را در این‌باره داد و کمیته استیناف پس از بررسی رای جدید و قطعی را صادر کرد. رایی که محرومیت‌شان را از سه جلسه به دو جلسه کاهش داده بود. الان هم پی‌گیری مسوولان باشگاه تراکتورسازی که منجر به اخذ نامه از سرپرست وزارت ورزش و جوانان شده مثل سابق به کمیته استیناف ارجاع داده خواهد شد تا آنها پس از بررسی مجدد رای جدید را صادر کنند. بنابراین کمیته هیچ مسوولیتی در این‌باره ندارد.

 وی همچنین درباره موضوع استفاده سایپا از اسحاق سبحانی در بازی با مس که ظاهرا این بازیکن در فصل گذشته لیگ دسته یک با محرومیت‌ مواجه بوده، اظهار کرد: برخورد اولیه با چنین اتفاقاتی در صورت تایید خطا طبق آیین‌نامه مسابقات، برعهده سازمان لیگ است. اثبات تخلف در این موضوع را آیین‌نامه مسابقات لیگ تعیین می‌کند و سازمان لیگ پس از بررسی نتیجه را به ما منعکس خواهد کرد تا حکم احتمالی را صادر کنیم. اطلاعی از جزییات ماجرای فوق ندارم اما قطعا اگر بازیکن محرومی برای هر تیمی بازی کرده باشد، تخلف محسوب شده و نتیجه مسابقه تیم مربوطه باید تغییر کند.

 حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا در بازی‌های سه شنبه شب بی‌انضباطی دیگری هم وجود داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: باید گزارش‌های ناظران انضباطی را بررسی کنیم تا در صورت بروز تخلفات احتمالی پروسه بررسی‌ها و صدور احکام به جریان بیافتد. هنوز اتفاق جدید به اطلاع ما نرسیده است.

کد خبر 142147
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز