سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

امیر بهادری نژاد: خبر اول: سطح آب دریاچه مجموعه ورزشی آزادی که در مهرماه سال‌جاری محل برگزاری مسابقات قایقرانی گزینشی المپیک لندن خواهد بود، کاهش پیدا کرده است.

این برای نخستین‌بار از زمان احداث این دریاچه است که سطح آب آن به‌دلیل آبیاری فضای سبز مجموعه و عدم‌جایگزینی آب برداشته شده، افت محسوسی داشته است.خبر دیگر: تیم کشتی فرنگی ایران با 5 کشتی‌گیر به جام پیتلاسینسکی لهستان رفت. قاسم رضایی به‌دلیل عدم‌صدور روادید و کمال محمدعلیزاده به‌دلیل مشکل خروجی از این اعزام جا ماندند. به‌دلیل دیر ملحق شدن رضایی به اردوی تیم ملی، نام او در فهرست اولیه برای دریافت ویزا قرار نداشت.

خبر آخر: بی‌پولی فدراسیون تکواندو، اردوهای تیم ملی بانوان را تعطیل کرد.‌ انتشار این 3 خبر در روز گذشته، یک شوک منفی دیگر به بدنه ورزش کشور بود. البته تقریبا روزی نیست که چنین اخبار ناامیدکننده‌ای از ورزش کشور در رسانه‌ها منتشر نشود. اگر یکبار به‌صورت اصولی، علل بروز این وقایع عجیب را ریشه‌یابی کنیم، قطعا به این نتیجه خواهیم رسید که علت اصلی را باید در «سوء مدیریت» جست‌وجو کرد و غیر از این نمی‌تواند باشد. اما آنچه بیشتر باعث نگرانی اهالی ورزش می‌شود، سوء مدیریت در امور بسیار بدیهی است. به‌عنوان مثال، هنگامی که از آب دریاچه برای آبیاری فضای سبز استفاده ‌ می‌شود، بدیهی است که سطح آب آن پایین بیاید یا زمانی که نام یک ورزشکار برای دریافت ویزا دیر به یک سفارتخانه اعلام می‌شود، امکان صدور ویزای فوری وجود ندارد.تنها امیدواریم که اگر امروز وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس رای اعتماد گرفت، نخستین اقدام آقای وزیر، مقابله جدی با این سوء مدیریت‌ها باشد؛ بدون در نظر گرفتن ملاحظات و تعارف‌های همیشگی.

کد خبر 142071
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز