همشهری آنلاین: در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان، علیرضا گودرزی در وزن 84 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان به مدال طلا دست یافت و فرزاد جعفری و احسان امینی در اوزان 55 و 84 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

wrestling


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان با برگزاری مسابقات اوزان 55، 66 و 84 کیلوگرم آغاز شد که که نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم، فرزاد جعفری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم حمزه فاتح از فرانسه را شکست داد. وی در دور سوم کریستوف ایوالد از آلمان را برد ولی در دور چهارم به کشتی‌گیری از بلاروس باخت و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار نیک سیمونس از آمریکا را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 66 کیلوگرم، سبحان محمدزاده و محمدمهدی یگانه جعفری پس از استراحت در اول، در دور دوم به مصاف یکدیگر رفتند که جعفری با نتایج 3- 2 و 2-2 محمدزاده را شکست داد. جعفری در دور سوم به بازان از بلغارستان باخت و با توجه به شکست این کشتی‌گیر، هر دو نماینده کشورمان در وزن 66 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 84 کیلوگرم علیرضا گودرزی در دور اول زیربولیس از لتونی، و در دور دوم استفان ورب ازمجارستان را برد. وی در دور سوم جمال میرزایی، دیگر کشتی‌گیر کشورمان را با نتایج 1- 0 کلینچ، 0- 1 کلینچ و 1- 0 شکست داد، گودرزی در دور چهارم با احسان امینی، دیگر نماینده کشورمان در این وزن روبرو شد که توانست این کشتی‌گیر را نیز با نتایج 1- 0، 1-1 و 2- 1 شکست دهد و راهی دیدار فینال شود. وی در دیدار فینال با نتایج 1- 3، 2- 1 و 1- 0 عمر حاجی ماگومداف از بلاروس را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 84 کیلوگرم جمال میرزایی دور اول داوید بیچیناشویلی از آلمان را شکست داد، در دور دوم نیز ابراهیم بلوک باشی از ترکیه را مغلوب کرد و در دور سوم مغلوب گودرزی شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت و در این دیدار مغلوب امینی شد.

احسان امینی، دیگر کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم نیز میشایل دوبا از اسلواکی را شکست داد. وی در دور دوم ریموند جردن از آمریکا را مغلوب کرد و در دور سوم نیز حریف آلمانی را برد. وی در دور چهارم مغلوب گودرزی شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. او در این دیدار با شکست میرزایی به مدال برنز رسید. در این دیدار امین در تایم اول 1 بر 0 پیروز شد و در حالی که در تایم دوم نیز 1 بر0 پیش بود، میرزایی به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد.

 

کد خبر 141761
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز