همشهری آنلاین: سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از عدم تسویه حساب مالی 4 باشگاه لیگ برتری خبر داد و گفت: در صورت عدم تسویه حساب برای باشگاهها مورد نظر کارت بازی صادر نمی شود و تیم‌ها نمی‌توانند به مصاف رقیبان خود در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بروند.

حسن زاده سرپرست کمیته انضباطی

 به گزارش ایسنا، اسماعیل حسن زاده، سرپرست کمیته انضباطی در گفت و گو با سایت فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از اخطاری که به 10 باشگاه لیگ برتری جهت تسویه حساب مالی خود دادیم، 4 باشگاه استقلال، تراکتورسازی تبریز، صبای قم و پیروزی هنوز هیچ اقدامی برای رفع مشکلات مالی خود نکرده و در صورت عدم تسویه حساب، کارت بازی برای تیم های فوق صادر نمی شود.

 وی افزود: تیم استیل آذین و پیکان قزوین که به دسته یک سقوط کرده اند نیز باید مشکلات مالی خود را حل کنند. از سازمان لیگ آزادگان خواسته‌ایم تا همانند لیگ برتر مشکلات مالی تیم های خود را حل کرده و پس از تسویه حساب از سوی تیم‌ها، کارت بازی برایشان صادر شود.

 حسن زاده در ادامه بیان کرد: قبل از شروع لیگ یازدهم، آئین نامه جدید کمیته انضباطی که از طریق سایت رسمی فدراسیون و کتابچه به استانها ابلاغ شده است، به مرحله اجرا در می آید و تمامی رای‌های صادره از سوی این کمیته بر اساس آئین نامه جدید خواهد بود.

 سرپرست کمیته انضباطی در پایان در خصوص بخش نامه‌ای که به استانها ارسال شده ، گفت: درخواست ما از کمیته‌های انضباطی استان‌ها این است که هر چه زودتر طبق بخش نامه‌ای که برایشان فرستاده ایم اسامی رئیس و اعضای کمیته انضباطی خود را اعلام کنند تا ما بتوانیم برنامه‌های خود را به مرحله اجرا در آوریم.

 

 

کد خبر 141170
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز