گروه حوادث: 3 پسر جوان که بعد از ربودن دختر بچه مدرسه‌ای و تهیه فیلم از صحنه آزار و اذیت او قصد اخاذی از خانواده‌اش را داشتند، صبح دیروز به دار مجازات آویخته شدند.

اعدام

اردیبهشت ماه امسال، زمانی که دختر بچه کرمانشاهی در مسیر رفتن به مدرسه بود، از سوی 3پسر جوان ربوده و به بیابان‌های اطراف شهر انتقال یافت. آدم‌ربایان که نقشه شومی در سر داشتند، بی‌توجه به التماس‌های دختر بچه او را مورد آزار و اذیت قرار دادند و از صحنه جنایت وحشیانه خود فیلم سیاه تهیه کردند. آنها سپس قربانی خود را در نقطه خلوتی از شهر رها کردند تا مرحله دوم نقشه شوم خود را عملی کنند.

پسران جوان این بار با خانواده دختر دانش‌آموز تماس گرفتند و آنها را تهدید کردند که اگر به خواسته‌شان مبنی بر پرداخت چندین میلیون تومان پول، تن ندهند، فیلمی که از صحنه آزار و اذیت دخترشان تهیه کرده‌اند را در شهر پخش خواهند کرد. خانواده قربانی تصمیم گرفتند ماجرا را به پلیس اطلاع داده و از ماموران کمک بگیرند. با شکایت پدر دختربچه، ماموران در جریان این پرونده هولناک قرار گرفتند و با دستور قضایی ویژه، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان شروع شد. با توجه به حساسیت پرونده، ماموران با دادن آموزش‌های لازم به خانواده شاکی، تحقیقات خود را ادامه دادند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن، هر سه متهم پرونده را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر کنند.

به‌دنبال دستگیری متهمان و اعتراف آنها به ربودن دختربچه بی‌گناه و جنایت سیاهی که مرتکب شده بودند، رسیدگی ویژه به این پرونده در دادگاه کیفری استان کرمانشاه شروع شد. خیلی زود متهمان پای میز محاکمه قرار گرفتند و بعد از پایان محاکمه، هر سه نفر آنها از سوی قضات دادگاه به اعدام محکوم شدند. این حکم به دیوانعالی کشور فرستاده شد و با تایید آن از سوی قضات دیوان، در کمتر از 2 ماه به اجرا درآمد و به این ترتیب ساعت 10 صبح دیروز، متهمان پرونده در میدان آزادی کرمانشاه در حضور تعدادی زیادی از مردم شهر که خود را به محل اجرای حکم رسانده بودند، به دار مجازات آویخته شدند.
بعد از اجرای این حکم، دادستان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون این پنجمین اعدام متجاوزین به عنف در استان کرمانشاه است و این مسئله نشان می‌دهد که دستگاه قضایی با اینگونه جرایم با شدت و جدیت برخورد می‌کند و مجرمان را به‌سزای اعمالشان خواهد رساند.

کد خبر 140733
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز