همشهری آنلاین: بازیگر نقش "ولدرمورت" در مجموعه فیلم‌های "هری پاتر"، فیلم زندگی چارلز دیکنز را کارگردانی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از توتال فیلم، رالف فاینس بازیگر سرشناس سینما قصد دارد در پروژه‌ سینمایی بعدی‌اش‌، نوجوانی چارلز دیکنز، نویسنده‌ برجسته‌ انگلیسی،‌ را به روی پرده ببرد.

این فیلم "زن نامرئی" نام گرفته که درباره آشنایی خالق "آرزوهای بزرگ" با دختری به نام "الن ترنی" است که دیکنز او را "نلی" می‌خوانده است.

به نظر می‌رسد فاینس که تاکنون مشغول پروژه‌ "باند 23" به کارگردانی "سم مندز" بوده و قرار است نقش "پراسپرو" را در اقتباس نمایشی "طوفان"، از نمایشنامه‌های معروف ویلیام شکسپیر بازی کند‌، تمایل دارد نقش دیکنز را خود بازی کند.

نام "دنیل دی-لوییزگ و "بن ویشاو" هم در فهرست بازیگران این فیلم سینمایی اقتباسی دیده می‌شود.

گفته می‌شود کری مولیگان قرار است نقش "نلی" را ایفا کند‌، اما بازی وی مقابل دی کاپریو در فیلم اقتباس "گتسبی بزرگ" به کارگردانی "باز لورمن" ممکن است وقتی برای نقش‌آفرینی او در "زن نامرئی" باقی نگذارد.

فاینس همچنین با ایموگن پوتس‌، ابی کورنیش و فلیسیتی جونز نیز برای نقش اول زن فیلمش مذاکره کرده است.

رالف ناتانیل توئیسلتون ویکهام فاینس که بیشتر با نام رالف فاینس شناخته می‌شود، متولد 1962 در سلفوک انگلستان است.

وی دوبار نامزد جایزه‌ اسکار شده است. فاینس سفیر یونیسف از طرف انگلستان نیز هست.

از آثار او می توان به بازی در فیلم های "بلندی‌های بادگیر"، شاهکار کلاسیک امیلی برونته، "فرزندی از موکان"، "فهرست شیندلر"، "کوئیز شو"، "روزهای عجیب"، "بیمار انگلیسی"، "اسکار و لوسیندا"، "انتقام‌گیران"، "شاهزاده مصر"، "تابش آفتاب"، "پایان عشق"، "خالق معجزه"، "خدمتکاری از منهتن"، "طعمه ماهی‌خور"، "والاس و گرومیت: نفرین موجود خرگوش‌نما" و"هری پاتر و جام آتش" و "هری پاتر و محفل ققنوس" اشاره کرد.

تاکنون فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری به اقتباس از آثار دیکنز ساخته شده است.

اخیرا نیز اعلام شده مایک نیوول فیلم سینمایی "آرزوهای بزرگ" را برای پاییز امسال، همزمان با دویستمین سالگرد تولد این نویسنده‌ بزرگ انگلیسی، آماده می‌کند.

جرمی ایروین، بازیگر فیلم "اسب جنگی" در این فیلم نقش "پیپ" شخصیت اصلی داستان را ایفا می‌کند و "هلنا بو‌هم کارتر" به‌جای خانم "هویشام" ایفای نقش می‌کند.

فیلم‌نامه‌ این اثر سینمایی را "روان جف" به نگارش درآورده است.

کد خبر 140702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز