مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۲
۰ نفر

گروه شهری: نخستین مراسم نکوداشت چهره‌های ماندگار عرصه مدیریت شهری با تجلیل از شهید باکری در جشنواره مشارکت‌های شهروندی و خدمات شهری فردا در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

bakeri

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: شهید باکری به‌عنوان نخستین شهردار ارومیه نماد حضور مدیریت شهری در عرصه دفاع مقدس است و به همین دلیل بنا داریم تا در جشنواره مشارکت شهروندی و خدمات شهری این شهید را به‌عنوان نخستین چهره ماندگار عرصه مدیریت شهری معرفی کنیم.حسین کلخورانی گفت: بسیاری از مدیران شهری کلانشهرهای کشور و مسئولان شهری ارومیه را نیز برای شرکت در این مراسم دعوت کرده‌ایم. وی با اشاره به برپایی جشنواره مشارکت شهروندی و خدمات شهری در بوستان گفتگو اظهار داشت:

تاکنون استقبال خوبی از سوی شهروندان صورت گرفته است و امیدواریم که در روزهای باقیمانده بتوانیم میزبان شهروندان بیشتری باشیم. کلخوارنی با اشاره به دومین تجربه معاونت خدمات شهری در برپایی این جشنواره گفت: تجربه چهره به چهره با شهروندان و حل مشکلات آنان تجربه‌ای بسیار دلگرم‌کننده است و در این راستا تمامی مدیران عامل و معاونین آنان هرروز میزبان شهروندان بسیاری هستند تا ضمن بررسی مشکلات شهروندان، آنان را با خدمات مختلف معاونت خدمات شهری آشنا کنند. به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، تاکنون بیشترین مراجعه مردم مربوط به غرفه شهروند بوده و پس از آن نیز سازمان مدیریت پسماند مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.

کلخورانی از تجربه حضور مدیران خدمات شهری در سامانه 1888 به‌عنوان یک تجربه خوب که هر ماه تکرار می‌شود یاد کرد و گفت: این جشنواره فرصتی است تا از نزدیک با شهروندان تهرانی و مشکلات و موضوعاتی که مورد نظرشان است آشنا شویم و آزمونی است برای همه مدیران تا متوجه شوند تا چه اندازه موفق بوده‌اند.وی به برگزاری جشن‌های شعبانیه در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: مخاطبین ما در این جشن‌ها خانواده‌های تهرانی هستند؛ چرا که معتقدیم شهر متعلق به همین عزیزان است و با حفظ شأن خانواده‌های تهرانی مراسمی به‌منظور شادمانی آنان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
کلخورانی همچنین به برپایی همایش تخصصی و علمی اشاره کرد و افزود: با استفاده از صاحب‌نظران و کارشناسان مختلف تلاش کرده‌ایم تا از نظر علمی نیز این جشنواره را پربار کنیم و زمینه گسترش نگاه علمی به عرصه خدمات شهری را به‌وجود آوریم.

کلخورانی در پایان افزود: جشنواره مشارکت شهروندی و خدمات شهری، می‌تواند محلی باشد برای معرفی، آموزش و مشارکت عمومی شهروندان در اداره شهر؛ این نخستین قدم شهرداری در مشارکت است و مطمئنا در سال‌های بعد گام‌های جدی‌تری برای افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر برخواهیم داشت.

کد خبر 139906
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز