گروه حوادث: پسر دانشجو که در اقدامی جنون‌آمیز و در برابر چشم مردم با 37 ضربه چاقو دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده بود، در تحقیقات فنی و پلیسی به جنایت خود اعتراف کرد.

متهم

ساعت یک بعد از ظهر چهارشنبه گذشته در پی تماس‌های مردمی و اعلام یک مورد درگیری منجر به قتل، مأموران کلانتری 145 ونک به آدرس پل مدیریت اعزام شدند که مشخص شد دختر جوانی به نام مهسا توسط هم‌دانشگاهی‌اش به نام کوشا با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و ضارب در حال فرار توسط مردم دستگیر شده است. با حضور قاضی کشیک قتل دادسرای جنایی به همراه ماموران تیم بررسی صحنه، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره قتل قرار گرفت.

تحقیقات نشان می‌داد که مهسا به‌همراه یکی از همکلاسی‌هایش به‌نام مرضیه بعد از گرفتن نتایج امتحانات و درست بعد از خارج شدن از دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی روی پل عابر پیاده جنب پل مدیریت ناگهان مورد حمله پسرجوانی قرار گرفتند که صورت خود را پوشانده بود. ضارب با استفاده از 3 چاقوی بزرگی که در اختیار داشت با سد کردن راه عبوری هردو دختر جوان ابتدا مهسا را با اسم صدا کرده و با برگشتن دختر جوان به طرف او حمله کرده و با ضربات متعدد چاقو او را از پا درآورده است. همراه مجروح حادثه با فریاد از مردم برای نجات جان دوستش کمک می‌خواست. پسر جوان به فریادها هیچ توجهی نداشت و تنها روی پیکر دختر جوان نشسته بود و به‌طور پیاپی بر گردن و صورت دختر ضربه وارد می‌کرد.

ضربات جوان‌عصبانی چنان کاری بود که هر دو دست مرضیه دوست مهسا هم مجروح شد. سرانجام التماس‌های دختر همراه باعث شد، شاهدان ماجرا دخالت کنند و با انتقال پیکر بی‌جان دختر جوان و دوستش به بیمارستان، با استفاده از چوب و سنگ، ضارب بی‌رحم را وادار به تسلیم کنند و تحویل ماموران کلانتری دهند. مرضیه در تشریح ماجرا به خبرنگار ما گفت: بعد از اینکه از دانشگاه خارج شدیم روی پل عابر پیاده جنب پل مدیریت ناگهان یک نفر که صورتش را با پارچه پوشانده بود به طرف مهسا حمله کرد. من به کمکش رفتم که این پسر مهاجم با چاقو به طرف من آمد و چند ضربه به هر دو دستانم زد و مرا به سمت عقب پرت کرد و من به زمین افتادم. بعد به سمت مهسا رفت و ضرباتی را به او زد و او را به زمین انداخت و روی شکمش نشست و به‌صورت وحشیانه و پی در پی با چاقو به پهلو و شکمش می‌زد. آنقدر زد تا ناله‌های مهسا خاموش شد اما قبل از اینکه به طرف من بیاید، مردم وارد ماجرا شدند و او را دستگیر کردند.

مجروح حادثه که با 37 ضربه چاقو به بیمارستان پاسارگاد منتقل شده بود، در راه جان باخت. تحقیقات پلیسی در حالی برای شناسایی علت ماجرا ادامه داشت که ماموران بعد از مداوای اولیه، قاتل بی‌رحم را به کلانتری منتقل کردند. متهم به بازپرس رسولی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی گفت: اهل یکی از استان‌های غرب کشور و دانشجوی سال چهارم دانشگاه علامه طباطبایی و ساکن کرج هستم و به خاطر علاقه‌ای که به مهسا داشتم، او را کشتم.

او گفت: از 4 سال قبل که با مهسا در یک دانشکده تحصیل می‌کردم به او علاقه‌مند شدم، اما او همیشه به من بی‌محلی و اغلب مرا مسخره می‌کرد که کم‌کم کینه بدی از او به دل گرفتم، تا اینکه چند روز قبل از حادثه تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم و انتقامم را از او بگیرم. در آن روز بعد از اینکه مهسا به اتفاق دختر همکلاسی‌اش از دانشگاه خارج شدند، با موتور آنها را تعقیب کردم. برای اینکه شناسایی نشوم صورتم را با پارچه پوشاندم. روی پل مدیریت به آنها حمله کردم و بعد از درگیری می‌خواستم فرار کنم که با دخالت مردم دستگیر شدم. با اعتراف صریح متهم به قتل دختر 23ساله، پرونده برای بررسی‌های بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 139778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز