گروه حوادث: مردی که بعد از ربودن طلافروش ثروتمند او را با همدستی دوستانش به قتل رسانده و به مغازه‌اش دستبرد زده بود، دستگیر شد.

شامگاه 15 تیرماه امسال، وقتی مرد طلافروشی در شهرستان جوانرود مغازه‌اش را تعطیل کرد تا برای انجام کاری راهی یکی از محله‌های شهر شود، دیگر کسی او را ندید تا اینکه جسد غرق در خونش در اطراف شهر پیدا شد. زمانی که ماموران پلیس در جریان پیدا شدن جسد این مرد قرار گرفتند، راهی محل حادثه شدند و خیلی زود هویت قربانی را که یکی از طلافروشان خوشنام شهر بود، شناسایی کردند.

با حضور بازپرس جنایی شهر در محل، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد اما هنوز دقایقی از این ماجرا نگذشته بود که ماموران متوجه شدند پیش از پیدا شدن جسد مقتول، افراد ناشناسی به طلافروشی او رفته و همه طلاها و پول‌های نقد موجود در مغازه را دزدیده‌اند. با مشخص شدن این موضوع، بررسی‌ها برای کشف راز این سرقت مرگبار ادامه یافت و کارآگاهان پس از چندین روز کار اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی، به زن 25ساله‌ای رسیدند که قربانی، آخرین بار در خانه او دیده شده بود. زن جوان دستگیر شد و بعد از انتقال به اداره آگاهی، گفت:

شب حادثه برادرم به منزل ما آمد و به بهانه اینکه میهمان دارد، از من و دخترم خواست که خانه را ترک کنیم. ما هم به حرفش گوش کردیم اما بعدا متوجه شدیم که او با طرح نقشه‌ای، مرد طلافروش را به بهانه انجام معامله‌ای به خانه من کشانده و با همدستی 2 نفر دیگر از دوستانش او را به قتل رسانده‌اند. سپس با در اختیار داشتن کلید مغازه و رمز گاوصندوق، راهی طلافروشی مقتول شده و دست به سرقت از آنجا زده و جسد قربانی را هم در اطراف شهر رها کرده‌اند.

سرهنگ دولتی، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با بیان این خبر گفت: با توجه به اظهارات صریح خواهر متهم، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی به محل سکونت متهم در یکی از شهرک‌های کرمانشاه مراجعه کردند. وی ادامه داد: در این عملیات که شامگاه سه‌شنبه گذشته صورت گرفت، متهم دستگیر شد و بعد از انتقال به اداره آگاهی به قتل مرد طلافروش با انگیزه سرقت از مغازه او اعتراف کرد. براساس این گزارش، با اعترافات متهم، برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 140328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز