همشهری آنلاین: علی پروین با بیان اینکه پیشکسوتان مایلند امتیاز این باشگاه را خریداری کنند، افرود؛ در این صورت دایی سرمربی تیم خواهد شد.

علی پروین

  به گزارش ایسنا، علی پروین پس از نشست پیشکسوتان پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه‌ بسیار خوبی بود و خیلی خوشحال شدم که بسیاری از همبازی‌های قدیم خود را که سال‌ها بود ندیده بودم دوباره دیدم و امیدوارم این جلسات ادامه داشته باشد.

 وی در ادامه هدف از برگزاری چنین جلساتی را بحث درباره خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس عنوان کرد و افزود: الان که بحث خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس مطرح است، بهترین گزینه به نظر ما پیشکسوتان پرسپولیس هستند که می‌توانند اقدام به خرید امتیاز بکنند.

 پروین همچنین درباره دلیل برگزار شدن این نشست در دفتر باشگاه استیل آذین، خاطرنشان کرد: این دفتر را آقای هدایتی به پیشکسوتان پرسپولیس هدیه کردند و به همین دلیل بود که این جلسه را در اینجا برگزار کردیم.

 پروین در ادامه با بیان اینکه 5 عضو اصلی پیشکسوتان پرسپولیس تا چند روز دیگر انتخاب می‌شوند، درباره تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: فکر می‌کنم به دلیل اینکه پرسپولیس با بی‌پولی درگیر است، نتواند بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات بگیرد؛ ولی امیدوارم این اتفاق نیفتد و پرسپولیس بتواند تیم خوبی برای فصل بعد ببندد.

 اسطوره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره کادر فنی جدید این تیم نیز تصریح کرد: استیلی مربی جوانی است که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. ما برای این جلسه از او، کریم باقری، علی دایی، محمد زادمهر و تمام پرسپولیسی‌های قدیمی دعوت کرده بودیم که بنا به دلایلی نتوانستند بیایند.

 پروین ادامه داد:‌ علی دایی بازیکن جهانی پرسپولیس است و اگر پیشکسوتان پرسپولیس بتوانند این تیم را بخرند، دایی یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری تیم است.

 پروین در پایان با بیان اینکه پیشکسوتان پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برخوردارند گفت: پیشکسوتان پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برای این کار برخوردارند و در بین‌شان افراد باتجربه‌ای مانند مدیران عامل سابق، رییس فدراسیون‌های سابق و مربیان تیم ملی حضور دارند. به نظر من مسئولان برای فروش امتیاز باشگاه به پیشکسوتان حتی نباید از آنها پول بگیرند.

کد خبر 139658
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز