همشهری آنلاین : مهلت دانشجویان متقاضی انتقال،مهمانی و تغییر رشته دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیمسال اول تحصیلی 91-90 اعلام شد.

به گزارش ایسنا، علی صدر معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشجویان دور‌ه‌های ترمی جهت انتقال به شهر تهران می‌بایست فرم تکمیل شده مربوط را تا 13 مرداد‌ماه به شورای آموزشی مرکز مبدا و دانشجویان دوره‌های ترمی و پودمانی متقاضی میهمانی و انتقال از شهرستان‌ها به یکدیگر، می‌بایست فرم تکمیل شده مربوط را تا 20 مردادماه به شورای آموزشی مرکز مبدا تحویل دهند.

وی اظهار کرد: مراکز آموزشی موظفند پس از بررسی تقاضاهای ارائه شده در شورای آموزشی مرکز، نتایج بررسی تقاضای انتقال و میهمانی را حداکثر تا پایان زمان ثبت‌نام نیمسال اول تحصیلی90 به دانشجویان و مراکز ذیربط اعلام کنند.

صدر افزود: جمع‌آوری و ارسال فرم‌ها و مدارک توسط مرکز آموزشی مقصد به دبیرخانه شورای آموزشی و کیمسیون موارد‌ خاص استان تا اول شهریور‌ماه و اعلام نتایج توسط شورای آموزشی و کمیسیون موارد‌خاص استان تا 24 شهریور‌ماه انجام می‌شود.

معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه تصریح کرد: امکان میهمانی در دوره‌های ترمی در ترم اول تحصیلی و نیز انتقال در دور‌ه‌های پودمانی در پودمان اول تحصیل دانشجو وجود ندارد.  

کد خبر 139652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز