دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۰
۰ نفر

سال گذشته در همین روزها، هادی عقیلی برای پیوستن به تیم فوتبال فرایبورگ راهی آلمان شد ولی با این تیم به توافق نرسید تا فوتبالش را در سپاهان ادامه دهد.

فوتبال - هادی عقیلی

 پس از یک سال، عقیلی سرانجام تصمیم به جدایی گرفت و چند روز پیش با باشگاه العربی قطر به توافق رسید. عقیلی که حالا همراه با محمدرضا خلعتبری باید در لیگ ستارگان به میدان برود در مورد پیوستن به العربی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

  • مثل اینکه باید برای شروع تمرینات العربی به قطر بروی؟

فعلا به قطر نمی‌روم. من باید با تیم ملی به اردوی اتریش بروم و در آخرین روزهای این اردو اگر مشکل ویزا نداشته باشم راهی آلمان خواهم شد چون العربی قرار است در این کشور اردو برگزار کند.

  • دوست نداشتی به جای العربی به یک تیم اروپایی بروی؟

پیشنهادی از اروپا نداشتم. البته سال گذشته می‌توانستم به آلمان بروم ولی مسئولان فرایبورگ بر خلاف حرف‌هایی که زده بودند، مبلغ قرارداد را به طرزی باورنکردنی پایین آوردند و گفتند که باید تست بدهم؛ من هم حاضر نشدم این کار را انجام بدهم و به ایران برگشتم. می‌توانستم به جای قطر در اروپا بازی کنم ولی همه چیز طور دیگری رقم خورد. البته من ناراضی نیستم.

  • می‌گویند با سپاهانی‌ها مذاکره کرد‌ه‌ای و وقتی آنها به تو پیشنهاد مالی کمی داده‌اند، عصبانی شده‌ای و گفته‌ای می‌خواهی به پرسپولیس یا استقلال بروی.

اینها همه دروغ است و تعجب می‌کنم که این اخبار را از کجا آورده‌اید. من با سپاهان اصلا یک ثانیه هم مذاکره نکردم و حرف پول هم نزدم چون به آنها گفته بودم که می‌خواهم برای مذاکره به قطر بروم. الان هم می‌بینید که آنها بابت جدایی من ناراحت نیستند.

  • تو گفته‌ای که می‌خواهی سال بعد به سپاهان برگردی؟

اگر شرایط مناسب بود سال بعد به سپاهان برمی‌گردم چون 7سال در این تیم بازی کردم و خیلی راحت بودم؛ به همین دلیل با العربی قرارداد یک‌ساله امضا کردم.

  • این حرف را زده‌ای که جلوی عصبانیت طرفداران سپاهان را بگیری؟

دلیلی ندارد از این کارها انجام دهم. من 7سال در سپاهان بودم و پیشنهادهای زیادی داشتم؛ پس چرا این تیم را ترک نکردم؟ من قبلا تعصبم را به سپاهان نشان داده‌ام.

  • برخی معتقدند سپاهان فصل آینده با جدایی بازیکنان تأثیرگذارش نمی‌تواند قهرمان شود. نظر تو چیست؟

به‌نظر من سپاهان باز هم تیم خوبی خواهد داشت؛ در ضمن اکثر بازیکنان این تیم قرارداد دارند.

  • نظرت در مورد انتخاب لوکا بوناچیچ چیست؟

لوکا یک بار با سپاهان به فینال آسیا رفت و می‌تواند دوباره در این تیم موفق باشد.

  • در این فصل از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد نداشتی؟

پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی در فوتبال ایران هستند ولی در این سال‌ها هیچ‌وقت به این فکر نکرده‌ام که راهی یکی از این دو تیم شوم. در ضمن من هیچ پیشنهادی از این دو تیم نداشتم.

  • بالاخره بازوبند کاپیتانی العربی را به بازو می‌بندی؟

باید به اردوی این تیم بروم تا ببینم شرایط چطور است. مدیر و سرپرست العربی در مصاحبه با خبرنگاران قطری گفتند که من می‌توانم کاپیتان این تیم باشم ولی در نهایت همه چیز را سرمربی العربی مشخص می‌کند.

کد خبر 138784

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز